4 תשובות
כן. את מתגייסת לקבע ומהקבע יכולה לצאת לקצונה.
שואל השאלה:
איך עובד התהליך הזה?,ראיתי גם שלמתנדבים ההליכים יותר קשים כי יש יותר בירוקרטיה
איך עובד התהליך הזה?,ראיתי גם שלמתנדבים ההליכים יותר קשים כי יש יותר בירוקרטיה
אנונימית
זאת לא התנדבות, זה גיוס. תתקשרי למיטב והם יסבירו לך על כל ההליך.
שואל השאלה:
התכוונתי שאני התנדבתי לצה"ל בסדיר שלי ולמשל כשניסיתי לחזור למילואים ראיתי שזה לא פשוט ואף אחד לא רוצה להתעסק עם הבירוקרטיה של לגייס אותי
התכוונתי שאני התנדבתי לצה"ל בסדיר שלי ולמשל כשניסיתי לחזור למילואים ראיתי שזה לא פשוט ואף אחד לא רוצה להתעסק עם הבירוקרטיה של לגייס אותי
אנונימית
באותו הנושא: