4 תשובות
כן. את מתגייסת לקבע ומהקבע יכולה לצאת לקצונה.
שואל השאלה:
איך עובד התהליך הזה?,ראיתי גם שלמתנדבים ההליכים יותר קשים כי יש יותר בירוקרטיה
אנונימית
זאת לא התנדבות, זה גיוס. תתקשרי למיטב והם יסבירו לך על כל ההליך.
שואל השאלה:
התכוונתי שאני התנדבתי לצה"ל בסדיר שלי ולמשל כשניסיתי לחזור למילואים ראיתי שזה לא פשוט ואף אחד לא רוצה להתעסק עם הבירוקרטיה של לגייס אותי
אנונימית