9 תשובות
זה לא נכון
לא יודע מה איתך אחי בתור בן עם חברים בנים אנחנו מתחברים בקלות רצח
^^זה
^^^^^^א זה ממש לא נכון וב זה בגלל שאנחנו מרגישות יותר פתוחות לדבר עם בנות אחרות על הדברים האישיים שלנו
בנים מספיק שתעשה אפצי לידם ומבחינתם אתה החבר הכי טוב שלהם
אממ זה לא נראלי לגמרי נכון? אבל אולי זה כי בנות יותר פתוחות?
היית בת פעם? אני רואה שיש לך ניסיון^^
אולי אצלנו זה יותר דרמות, אבל לנו יש יותר טקט:) זה בא ביחד
ההפך