4 תשובות
לא נראה לי
^^ מה? לא, איזה שטויות
אני סטודנט למדעי המחשב, ושם לא צריך פיזיקה, אז שיהיה צריך ללימודי הנדסת תוכנה? בכלל לא
להנדסת תוכנה תבוא עם ידע של 4 יח' מתמטיקה ורצוי גם 5 יח' ואנגלית ברמה גבוהה וילך לך סבבה.
אני סטודנט למדעי המחשב, ושם לא צריך פיזיקה, אז שיהיה צריך ללימודי הנדסת תוכנה? בכלל לא
להנדסת תוכנה תבוא עם ידע של 4 יח' מתמטיקה ורצוי גם 5 יח' ואנגלית ברמה גבוהה וילך לך סבבה.
כדאי מאוד
בעיקרון כן
אם לא תעשה בתיכון אז תצטרך לעשות קורס מקדים בפיזיקה לפני שאתה מתחיל ללמוד. זה תלוי אוניברסיטה גם
אם לא תעשה בתיכון אז תצטרך לעשות קורס מקדים בפיזיקה לפני שאתה מתחיל ללמוד. זה תלוי אוניברסיטה גם
באותו הנושא: