4 תשובות
לא נראה לי
^^ מה? לא, איזה שטויות
אני סטודנט למדעי המחשב, ושם לא צריך פיזיקה, אז שיהיה צריך ללימודי הנדסת תוכנה? בכלל לא
להנדסת תוכנה תבוא עם ידע של 4 יח' מתמטיקה ורצוי גם 5 יח' ואנגלית ברמה גבוהה וילך לך סבבה.
כדאי מאוד
בעיקרון כן
אם לא תעשה בתיכון אז תצטרך לעשות קורס מקדים בפיזיקה לפני שאתה מתחיל ללמוד. זה תלוי אוניברסיטה גם