33 תשובות
לא אל תוותרי אף פעם כל מי שהצליח בחיים היה לו קשה בהתחלה רק אל תוותרי
לא מתייפיף אבל עובדה מעניינת,האדם העשיר בעולם שמחזיק את רוב האפליקציות שאת משתמשת בהם,אילון מאזר הוא אוטיסט,אם את רוצה להוריד לעצמך ולהגיד לעצמך כמה את גרועה במקום להשתפר,לכי על זה
שואל השאלה:
אבל תואר באוניברסיטה לא שווה הצלחה בהכרח
וזה כן אומר משהו, ואם לא הייתי אומרת לכם שאני אוטיסטית כנראה הייתם מרימים גבה על זה שבגיל 25 לא היה לי אף אחד
חברים לא קשורים להצלחה אבל זה מעיד משהו על הבן אדם.
אני מאוד רוצה ומאוד משתדלת אבל אתם פשוט לא מבינים איך זה שאני קוראת באינטרנט "איך להצליח בחיים"
והם כותבים שם דברים כמו." תסדר את הזמן שלך-" ואני מנסה אבל זה לא הולך
וזה גורם לי להרגיש לא בסדר כי אולי אין בי תכןמןת של אנשים מצליחנים ואני מנסה להיות ממש פרודוקטיבית ואני לא מצליחה וזה קשה לי
די כבר עם אילון מאסק הזה למה תמיד מביאים אותו בתור דוגמה
אבל תואר באוניברסיטה לא שווה הצלחה בהכרח
וזה כן אומר משהו, ואם לא הייתי אומרת לכם שאני אוטיסטית כנראה הייתם מרימים גבה על זה שבגיל 25 לא היה לי אף אחד
חברים לא קשורים להצלחה אבל זה מעיד משהו על הבן אדם.
אני מאוד רוצה ומאוד משתדלת אבל אתם פשוט לא מבינים איך זה שאני קוראת באינטרנט "איך להצליח בחיים"
והם כותבים שם דברים כמו." תסדר את הזמן שלך-" ואני מנסה אבל זה לא הולך
וזה גורם לי להרגיש לא בסדר כי אולי אין בי תכןמןת של אנשים מצליחנים ואני מנסה להיות ממש פרודוקטיבית ואני לא מצליחה וזה קשה לי
די כבר עם אילון מאסק הזה למה תמיד מביאים אותו בתור דוגמה
אנונימית
רק ניסיתי לעזור באמת אני לא יודעת מה את רוצה סך הכל היה לי כוונה טובה
אוקיי אבל למה פשוט לוותר? לך זה יותר קשה מאנשים שאין להם אוטיזם אבל את רוצה להגיע לגיל ארבעים ולהיות ערערה עם מאתיים חתולים? תעשי משהו עם עצמך אם את לא אוהבת את המצב שלך
שואל השאלה:
^^לא יודעת
זה הפחד שלי כאילו שאני אגדל ואז אני אשב מול הטלוויזיה בערב וזהו ואני אתלונן על כל דבר
הייתי עושה משהו עם עצמי אם הייתה לי אפשרות כזאת אבל מה אני אמורה לעשות?
אין לי יכולת להכיר חברים בכלל
^^זה חשוב לסדר זמן כדי להצליח. לא?
^^לא יודעת
זה הפחד שלי כאילו שאני אגדל ואז אני אשב מול הטלוויזיה בערב וזהו ואני אתלונן על כל דבר
הייתי עושה משהו עם עצמי אם הייתה לי אפשרות כזאת אבל מה אני אמורה לעשות?
אין לי יכולת להכיר חברים בכלל
^^זה חשוב לסדר זמן כדי להצליח. לא?
אנונימית
תקשיבי אני בטוחה שאף אחד מאיתנו לא יודע עד כמה זה קשה לך, אבל באמת שאת מי שאת ואי אפשר לשנות את זה. את צריכה להבין שאת יכולה לעשות הרבה מאוד אבל זה יהיה קשה. לא לוותר בגלל זה כי בסוף את באמת תשבי כל החיים מול הטלוויזיה
שואל השאלה:
אני כל הזמן לוקחת אחריות על החיים שלי
אני מנסה לשפר את עצמי כל הזמן וכבר נמאס לי
אני אף פעם לא אוכל להיות מספיק טובה בשביל הדרישות מהעולם הזה
אני תמיד מוצאת פגמים בעצמי. תמיד.
אני לא מסוגלת לנוח וליהנות מהרגע. זה יותר מדי קשה.
כל דבר שאני עושה אני מרגישה שזה לא בסדר, כי אומרים אנשים שמבינים שלא אמורים להיות ככה
ובגיל 25 אסור לך לעשות דברים לא רציניים
וגם כל המשפחה שלי כועסת עליי שאני לא מצליחה ולא מתקדמת בחיים אבל אני לא יודעת מה לעשות.
למה הכל מסובך.
אני כל הזמן לוקחת אחריות על החיים שלי
אני מנסה לשפר את עצמי כל הזמן וכבר נמאס לי
אני אף פעם לא אוכל להיות מספיק טובה בשביל הדרישות מהעולם הזה
אני תמיד מוצאת פגמים בעצמי. תמיד.
אני לא מסוגלת לנוח וליהנות מהרגע. זה יותר מדי קשה.
כל דבר שאני עושה אני מרגישה שזה לא בסדר, כי אומרים אנשים שמבינים שלא אמורים להיות ככה
ובגיל 25 אסור לך לעשות דברים לא רציניים
וגם כל המשפחה שלי כועסת עליי שאני לא מצליחה ולא מתקדמת בחיים אבל אני לא יודעת מה לעשות.
למה הכל מסובך.
אנונימית
את לא חייבת להתאים לסטנדרטים של העולם כדי להיות מרוצה מעצמך
שואל השאלה:
אז איך אני אדע מתי אני טובה מספיק?
אז איך אני אדע מתי אני טובה מספיק?
אנונימית
מתי שאת מאושרת וטוב לך מבחינה כלכלית וחברתית, ויכול להיות שזה בחיים לא יקרה אבל שווה לנסות
שואל השאלה:
^^^
כתבתי על דברים טובים שיש בי, אבל השאלה אם זה מספיק?
^^^
כתבתי על דברים טובים שיש בי, אבל השאלה אם זה מספיק?
אנונימית
כשרון זה חצי הדרך להצלחה, תבחרי מקצוע שאת מתעניינת בו ומוכשרת ותילמדי אותו
שואל השאלה:
אני לא יכולה לבחור זאת בדיוק הבעיה שלי.
אם הייתי יכולה להתמקד במשהו אחד הייתי עושה את זה
אבל אני לא מצליחה
אני לא יכולה לבחור זאת בדיוק הבעיה שלי.
אם הייתי יכולה להתמקד במשהו אחד הייתי עושה את זה
אבל אני לא מצליחה
אנונימית
על אילון מאסק שמעת? אלברט איינשטיין שמעת?
אנונימי
אני גם מאובחן כאוטיסט ובגלל זה אולי אני יותר מבין אותך, כן זה עצוב מאוד מאוד בעיקר הרגעים האלא שאתה רואה בכיתה ילדים מדברים אחד אם השני ואתה יודע שאתה רוצה לדבר אבל זה כאילו שהמוח שלך אומר: נחייה את החיים אבל לא כמוהם וזה דפוק כי אתה רוצה להיות כמוהם אבל לא מצליח, לא יודע למה, שתבינו אם יש משהו מעניין ושאני יכול להשתלב בו אני מנסה להשתלב בשיחות אבל ברגיל אני פשוט עושה את מה שאמרו לי בלי דיבורים, אני לא יודע כול כך איך מכירים חברים, לקבוע מפגשים סתם ככה, אני לא ילך למישהו שאני מכיר ויניח עליו את היד ואשאל אותו שאלות. מבין אותך
שואל השאלה:
סוף סוף מישהו שבאמת מבין.
זה קשה
אני גם לא יודעת מה לומר בשיחות
סוף סוף מישהו שבאמת מבין.
זה קשה
אני גם לא יודעת מה לומר בשיחות
אנונימית
זה כאילו השאלות שלך:
מה שלומך?
איך היה בבית הספר?
היה משהו מיוחד היום?
ואז זהו אין לך כאילו יכולים לשאול
ראיתם את הסרט? או משהו בסגנון אבל זה לא יוצא. או זה קשור לאוטיזם אולי לא
אה יש לי שאלה אלייך:
גם לך יש את המחשבות האלא של: הדבר הזה זה קשור לאוטיזם שלי או שזה לא קשור?
מה שלומך?
איך היה בבית הספר?
היה משהו מיוחד היום?
ואז זהו אין לך כאילו יכולים לשאול
ראיתם את הסרט? או משהו בסגנון אבל זה לא יוצא. או זה קשור לאוטיזם אולי לא
אה יש לי שאלה אלייך:
גם לך יש את המחשבות האלא של: הדבר הזה זה קשור לאוטיזם שלי או שזה לא קשור?
שואל השאלה:
כן יש לי את המחשבות האלה
כן יש לי את המחשבות האלה
אנונימית
והמוח שלך הוא ככה?:
אני/ יכולה לראות את עצמי יכולה להיות חופשייה בסיטואציות חברתיות מסויימות (שהחברים כבר מכירים אותך) אבל להכיר חברים ולעשות דברים שאת מתחילה אותם או שאם לא אומרים לך לעשות את זה אז זה לא המקום, הסביבה והזמן לעשות את זה , יכולים לדלג על זה וישר שהיו לי חברים?
אני/ יכולה לראות את עצמי יכולה להיות חופשייה בסיטואציות חברתיות מסויימות (שהחברים כבר מכירים אותך) אבל להכיר חברים ולעשות דברים שאת מתחילה אותם או שאם לא אומרים לך לעשות את זה אז זה לא המקום, הסביבה והזמן לעשות את זה , יכולים לדלג על זה וישר שהיו לי חברים?
שואל השאלה:
לא ממש הבנתי
המוח שלי זה שאנשים אחרים לא חברותיים בכלל
לא ממש הבנתי
המוח שלי זה שאנשים אחרים לא חברותיים בכלל
אנונימית
אה נכון את לא כמוני... אז
איך את רואה אנשים?
איך הם מתייחסים עליך?
איך את רואה אנשים?
איך הם מתייחסים עליך?
שואל השאלה:
מתייחסים נחמד אבל אני מרגישה שהם צבועים
מתייחסים נחמד אבל אני מרגישה שהם צבועים
אנונימית
אולי אני הייתי מבין אותך פעם אבל עכשיו אני רואה אנשים כנורמלים ולא חשוב אם הם לא חברותיים כי אני יודע שאני לא חברותי ואני לא יודע מה היה קורה אם הייתי "כמו כולם"
איך את מכירה חברים?
יש לך בעיות תיקשורת ומה?
יש לך בעיות תיקשורת ומה?
את רוצה לנהל את השיחה הזאת בפרטי? כי הדברים יותר אישיים?
זה שלא יהיה לך חבר לא אומר שאין לי חיים ואת צריכה לוותר עליהם. בן דוד שלי אוטיסט ועכשיו הוא מתחיל תואר באוניברסיטה. אל תשתמשי באוטיזם שלך כתירוץ
שואל השאלה:
מה זה קושי?
כל מה שכתוב שדרוש להצלחה פשוט אין לי אותו וזה מדכא אותי ממש
^^זה סופר מתייפייף.
וביקשתי לא תשובות כאלה.
אני לא מורידה מעצמי, אני ראליסטית. אולי אני צריכה פשוט לקבל את זה שאני אהיה בינונית ולא לרדוף אחרי משהו שאני סתם לא יכולה להשיג.
מה זה קושי?
כל מה שכתוב שדרוש להצלחה פשוט אין לי אותו וזה מדכא אותי ממש
^^זה סופר מתייפייף.
וביקשתי לא תשובות כאלה.
אני לא מורידה מעצמי, אני ראליסטית. אולי אני צריכה פשוט לקבל את זה שאני אהיה בינונית ולא לרדוף אחרי משהו שאני סתם לא יכולה להשיג.
אנונימית
שואל השאלה:
אולי עדיף אבל עכשיו לא כי אני די עסוקה
אולי מחר.
אולי עדיף אבל עכשיו לא כי אני די עסוקה
אולי מחר.
אנונימית
טוב. תשלחי לי תשובה לשאלות שלי
או בפרטי או פה
או בפרטי או פה
אני אוטיסט
ואני מרגיש בדיוק כמוך, מילה במילה
ואני מרגיש בדיוק כמוך, מילה במילה
וואי חלק מהתשובות של המשתמשים פה פשוט..לא טוב....
העולם פשוט לא בנוי לנו, או אנו לא בנויים לעולם של אנשים שאין להם את מה שיש לנו
לא רוצה להשמע פסימי
לא רוצה להשמע פסימי