3 תשובות
ממליצה ברמות תאוריה קודם.
כך את באה מוכנה לשיעור וזה סופר חשוב
בתכלס אם עושים שיעורים ואז תיאורה, ממש קל לענות על התיאוריה.
הסדר הנכון הוא תיאוריה ואז שיעורים
תאוריה לפני אבל באמת שזה לא כזה משנה