14 תשובות
איזה מגעיל הוא
אנונימית
לנתק ממנו קשר, ולדווח.
אנונימית
יש דבר כזה ידידים פשוט הוא לא הידיד הנכון
הוא בן זונה אז יש כזה דבר ידידים אבל לא כמוהו איזה בן שרמוטה
אנונימי
להתרחק ממנו ומייד
שואל השאלה:
גם הוא היה שיכור
זה לא שהוא כפה את עצמו עליי אבל אם הייתי יוצרת קשר עין ויוזמת גם מגע הוא היה בוודאות מנשק אותי אבל ממש ניסיתי שלא
אנונימית
אין אמונה בהם
שואל השאלה:
אוי סליחה כתבתי את זה בצורה שלא הבנתם, הוא גם היה קצת שיכור כאילו כן הוא לקח אותי לחדר שלו וזה אבל אני לא יצרתי קשר עין בקושי אז לא היה לו את האפשרות לנשק אותי או לעשות כל דבר חוץ מלחבק ממש באגרסיביות
אנונימית
שואל השאלה:
כל מי שלא מקבל פרח זה כי אתם אנונימיים אז זה בזבוז זה לא אישי
אנונימית
תקשיבי..
זה הטרדה פחות או יותר.
תתרחקי ממנו בבקשה.
הוא דוחה ואין לו כבוד.
אבל בלי קשר אין דבר כזה ידידים.
אלה אם כן אחד מהם הוא גיי/לסבית
קיבלתי פרח מאנונימי במה זכיתי
אנונימי
שואל השאלה:
אהבתי את האגרסיביות לול
אנונימית
חחח
אנונימי