50 תשובות
כן
שואל השאלה:
כיאילו אמרו שההורים רוצים לבטל את החופשה כי לא למדנו בשבועות הראשונים של המלחמה
ברור
נראה להם???^^
האמת שזה משרד האוצר וכן הם לא שפויים בראש רק כסף מעניין אותם לא מבינים שעברו תקופה קשה שזה לא באמת היה חופש ולא יכולנו באמת לצאת ולהנות בגלל המצב
כןן
הודיעו בחדשות תהיו מעודכנים החופש חוזר כרגיל המורים לא הסכימו לבטל
יש חופש משישי עד ראשון שאחריו(כלומר כל חנוכה)
כן
כן כי משרד החינוך רק מחפש חופשות
אני לא רוצה שיהיה
כן וחסר להם שלא.
אממ... למה ש...לא יהיה? בכל זאת מסורת חג
נו ברור שכן
כן
דיר באלק מבטלים אותה אותה אני עוד רגע מתחרפנת פה וכשאני מתחרפנת אני לא חמודה והם לא רוצים לפגוש אותי עצבנית
כן ואנחנו עוד נראה אם ההורים יבטלו לנו אותה
ברור שיהיה אם כל הכסף שהמורים מקבלים גם הם רוצים לנוח עם המשפחה שלהם בחג מה נראה לכם לא רק אנחנו
כן מה זה אשמתנו שהייתה מלחמה?
כן ברור למה שלא תהיה?
לא, שמשרד החינוך יעשה משהו שיגרום לתלמידים אפילו מעט של אושר? בחיים לא.
בעזרת השם
כן אמרו שיהיה
אלא מה?
ואם לא יהיה אני אשאר בבית מיוזמתי
בטח
אם לא יהיה הם יכולים לקפוץ לי אני לא באה
חסר להם שלא
ברור
כןכן הם חייבים
זאת לא דעה, עובדתית עומדת להיות חופשת חנוכה
בטוח תהיה .
בקורונה אפילו לא היה בית ספר באף חופש ופיספסנו *הרבה* יותר לימודים.
בטח
אם לא יהיה אנחנו נעשה לעצמנו חופשה מי שואל אותם
חייבת להיות
אמור להיות אם לא זה חוצפה
כן
גם בקורונה רצו לבטל חופש גדול ועדיין היה
לשאלה: כן
למה שלא תהייה?
לא למה שיהיה (ציניות)
כן... למה שלא תהיה?
ברור שתהיה ארגוני המורים לא יוותרו בחיים
למה שלא תיהיה??
אני לא מבינה, מאיפה לעזאזאל הפלצתם שמתכננים לבטל מלחתחילה? ברור שיהיה, די להלחיץ פה אנשים. אני מכירה כאלה אישית שבלי החופשה הזאת הם יקרסו.
אנונימית