13 תשובות
לא
אנונימית
שואל השאלה:
תחליטו
אנונימית
לא. מתמטיקה זה חובה כדי לעבור
כן. אם אין עוד משהו חובה שנכשלת בו.
כן אם זה הנכשל היחידי בתעודה
שואל השאלה:
דיי למה חלק אומרים כן וחלק אומרים לא
אנונימית
תקשיבי זה נכון בוודאות שאפשר לקבל זכאות לבגרות גם אם יש נכשל במתמטיקה
אבל זה חייב להיות הנכשל היחיד
שואל השאלה:
אם אני נכשלת בכל המועדים האפשריים של בגרות ביא/יב אני אוטומטית נכשלת בבגרות? אין לי את מי לשאול אני לא מבינה בזה ובלחץ ממש
אנונימית
זה ממש תלוי במגן שלך, מה שהמורה יתן שזה בנוי לפי מתכונת שמדומה כבגרות, כלומר נלקחים שאלות מבגרויות קודמות.
עכשיו אם נגיד יהיה לך ציון גבוה כמו 90 והכל מעולה יסוכם לך גבוה וגם המורה מוסיף כמה נקודות, בין 5-7.
עכשיו נניח את ניגשת לבגרות ואת מקבלת 30 שזה נכשל בבגרות אבל המגן יוכל להעביר אותך לציון של 60 ומשהו וזה יהיה סופי של יא.
יב זה אותו הדבר.
להשקיע במגן זה חשוב!
כן אם זה הנכשל היחיד בין 45-54