11 תשובות
שילכו לעזה מה יש עוד לאחל להם
אני בעד ^^
כל עוד הם סותמים ת'פה כלום אבל אם הם עושים הפגנות וכו' להעיף אותם מהארץ
לזרוק אותם למדינה אחרת
להחליף אותם בשבויים
לשלול אזרחות מיד
לשלול אזרחות
מי שתומך במדינת האויב ועוד אחרי מה שקרה הוא לא אזרח ישראלי איפה הכבוד למדינה שלכם
מי שתומך במדינת האויב ועוד אחרי מה שקרה הוא לא אזרח ישראלי איפה הכבוד למדינה שלכם
לשלול להם את האזרחות
לא מגיע להם להיות פה
שיעברו לגור בעזה אם הם כ"כ אוהבים אותה
לא מגיע להם להיות פה
שיעברו לגור בעזה אם הם כ"כ אוהבים אותה
להחליף אותם בחטופים
כי הם בצד של החוטפים!
כי הם בצד של החוטפים!
לשלוח אותם לגור שם (עזה)
אנונימי
אשמח לשנות את נוסח השאלה לנ"ל:
"מה דעתכם צריך לעשות לישראלים שתומכים בחמאס?"- במקרה הזה שלילת אזרחות ומשפט על תמיכה בטרור.
ולאלה שתומכים בפלסטין (לא בטרור פלסטיני) לא צריך לעשות כלום
"מה דעתכם צריך לעשות לישראלים שתומכים בחמאס?"- במקרה הזה שלילת אזרחות ומשפט על תמיכה בטרור.
ולאלה שתומכים בפלסטין (לא בטרור פלסטיני) לא צריך לעשות כלום
באותו הנושא: