10 תשובות
יש כאלו שמוותרים ויש כאלו שלא
אנונימי
שואל השאלה:
מוותרים על מה?
אנונימית
על להשיג אותה לא או שאת מדברת על משהו אחר
אנונימי
וואי נשמעת קרציה
שואל השאלה:
^^לא, כאילו, בהתחלה דיברתי יחסית חופשי כזה וזרמתי אבל הוא עונה לי יחסית קצר והתעלם מחלק מהדברים שאמרתי ואז כאילו הורדתי הילוך כדי לא להרגיש שאני יוצאת מפגרת וזה פשוט נראה שככל שאני כותבת יותר יבש אז הוא מנסה יותר להמשיך את השיחה וזה
אנונימית
מה שהתכוונתי לכתוב למעלה שלדעתי לשחק אותה קשה להשגה זה מפגר ואם הוא יבש איתך זה ממש לא בגלל זה הבעיה היא בו
וואי אני קוראת את זה שוב ונראה לי לא הבנתי את השאלה שלך כאילו הוא מתעלם ממך? או שהוא מנסה לדבר איתך יותר?
שואל השאלה:
אוקי אני אסביר.
הוא התחיל איתי כזה ועברנו לאינסטגרם.
אז כזה בהתחלה דיברתי איתו יותר פתוח, סיפרתי לו אם היו לי דברים מיוחדים היום וזה. אז לרוב זה היה כזה, הייתי מספרת משהו וגם שואלת אותו משהו אחרי כדי להמשיך את השיחה והוא לפעמים מתעלם פשוט ממה שאני מספרת לו ורק עונה על השאלה נגיד.
אז לא רציתי להראות מפגרת והתחלתי לענות לו די יבש וקצר וכשאני עונה ככה אז הוא כל הזמן מנסה להמשיך את השיחה ולדבר יותר ולא יודעת, אני לא אוהבת שזה ככה
אנונימית
שמעי אני בתור בת יכולה לומר שאני לא אוהבת כשבנים עושים את זה. לי זה פשוט צועק "אני לא כזה מעוניין, תעזבי אותי". אני לא אמשיך לרדוף אחרי מישהו שאני רואה שהוא לא בקטע, אני מתארת לעצמי שבנים אותו דבר
לי מוריד
אנונימי