14 תשובות
לא
לא למה שיתמכו בהם
לא..
לא, מי אמר לך את השטויות האחו?
שואל השאלה:
אז למה חלקם אמרו שהם מפחדים מהפצצות של חיל האוויר יותר מהחמאס
אז למה חלקם אמרו שהם מפחדים מהפצצות של חיל האוויר יותר מהחמאס
אנונימי
כי הם כנראה שמעו את הבומים החזקים
סרטון תעמולה של החמאס, מנסים לשחק לנו בראש ולגרום לנו להפסיק. תאמין לי שהפצצות של חיל האוויר זה הנקודת אור שלהם שם, החמאס מכריח אותם לומר את זה
שואל השאלה:
^^ברו אני מדבר על אלה שחזרו
^^ברו אני מדבר על אלה שחזרו
אנונימי
אה אוקיי, לא הבנתי כי יש גם חטופים שאמרו את זה.
הם לא תומכים
הם לא תומכים
שואל השאלה:
הם כן.
הם כן.
אנונימי
אפשר לשאול למה אתה חושב ככה?
איך אתה יכול לחשוב ככה גם?
איך אתה יכול לחשוב ככה גם?
להפצצות האלה באמת יש סיכוי גדול יותר לפגוע בהם משלחמאס יש. לא ברור לי מה כל כך לא מובן.
כי ההפצצות של חיל האוויר יכולות לפגןע גם בהם והם כל היום שומעים שם את ההפגזות של צהל וברור שזה מלחיץ אבל כולם יודעים שזה הכרחי
באותו הנושא: