83 תשובות
אם את קולטת שמעלה הדבר הראשון שתעשי זה לדבר עם חבר שלך לפני שהוא רואה את זה
תסבירי לו, ותדברי איתו הכי אמיתי שיש
תסבירי לו, ותדברי איתו הכי אמיתי שיש
למה נתת לידיד להתנשק איתך?
אנונימית
שואל השאלה:
^ הוא נישק אותי מה זה נתת
^ הוא נישק אותי מה זה נתת
אנונימית
דברי עם חבר שלך גם אם הוא מעלה וגם אם לו כדי שהוא יידע ולא יגלה מאחרים
ודברי עם הבן אדם שזה קרה איתו ותבקשי ממנו שלא יעלה כי בעיקרון זה סוג של חדירה לפרטיות אם הוא מעלה בלי רשות
ודברי עם הבן אדם שזה קרה איתו ותבקשי ממנו שלא יעלה כי בעיקרון זה סוג של חדירה לפרטיות אם הוא מעלה בלי רשות
ומה עשית?
אנונימית
שואל השאלה:
^ no shit sharlock אבל אני צריכה למצוא תבן אדם הזה בגלל זה שאלתי תשאלה כאילו אם למישהו יש מושג גינגי שמן כזה עם סווצארט לבנה אוזניות אדןמות אני חושבת
^ no shit sharlock אבל אני צריכה למצוא תבן אדם הזה בגלל זה שאלתי תשאלה כאילו אם למישהו יש מושג גינגי שמן כזה עם סווצארט לבנה אוזניות אדןמות אני חושבת
אנונימית
אהה חשבתי הידיד שלך צילם
אז למה נתת לו לנשק אותך ביכלל.....
sherlock לא sharlock
שואל השאלה:
^ אני 4 אנגלית עזבי אותי
^ אני 4 אנגלית עזבי אותי
אנונימית
זה הוא?
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
^ איזה מלך נשבעת
תזכה למצוות
^ איזה מלך נשבעת
תזכה למצוות
אנונימית
שואל השאלה:
^ מה
לא זכור לי שביקשתי דעה
^ מה
לא זכור לי שביקשתי דעה
אנונימית
שואל השאלה:
בואנה אנונימי
תנשום חיים שלי תנשום
בואנה אנונימי
תנשום חיים שלי תנשום
אנונימית
שואל השאלה:
חח ומה הוא יגיד על זה? הגינגי לא יעלה והכל יהיה בסדר דיי לחפש
חח ומה הוא יגיד על זה? הגינגי לא יעלה והכל יהיה בסדר דיי לחפש
אנונימית
שואלת השאלה
למה את מסתירה את זה מבן הזוג שלך
אולי הוא בכלל יכעס על הידיד שלך
למה את מסתירה את זה מבן הזוג שלך
אולי הוא בכלל יכעס על הידיד שלך
זה ממש לא בסדר שביכלל נתת לזה לקרות, יש לך חבר וזו מחוייבות ונאמנות והפרת אותה.
אם לא תספרי לו זה יגמר יותר רע משאת חושבת, מקווה בשביל חבר שלך שהוא יגלה את זה ויפרד מימך לפי מה שאת כותבת פה את לא שווה אותו אם את לא מספרת לו את זה.
אם לא תספרי לו זה יגמר יותר רע משאת חושבת, מקווה בשביל חבר שלך שהוא יגלה את זה ויפרד מימך לפי מה שאת כותבת פה את לא שווה אותו אם את לא מספרת לו את זה.
שואל השאלה:
^^^^ מה מחפשת צומי
אחות חיפשתי את הגינגי מצאתי זהו תודה לכולם על הניסיון לעזור ואם הייתי יכולה הייתי מוחקת תשאלה כבר זהו מצאתי מה שחיפשתי יום טוב לכולם
^^^^ מה מחפשת צומי
אחות חיפשתי את הגינגי מצאתי זהו תודה לכולם על הניסיון לעזור ואם הייתי יכולה הייתי מוחקת תשאלה כבר זהו מצאתי מה שחיפשתי יום טוב לכולם
אנונימית
לא נכון, אבל אתם צודקים בחלק מימה שאתם אומרים היא יצאה לא בסדר.
אבל יש בנות שכן נאמנות
אבל יש בנות שכן נאמנות
שואל השאלה:
מה יש לכם ממני שחררו
מה יש לכם ממני שחררו
אנונימית
אומרים לך את האמת לא יותר ולא פחות.
תאמיני לי אחות, את מעדיפה לספר לו.
אם כבר מדברים על בגידה..
תאמיני לי אחות, את מעדיפה לספר לו.
אם כבר מדברים על בגידה..
שואל השאלה:
לספר לו מה?
הוא נישק אותי וזהו הוא לא יעלה את זה והכל טוב אל תחפשו דרמה במקומות שאין
לספר לו מה?
הוא נישק אותי וזהו הוא לא יעלה את זה והכל טוב אל תחפשו דרמה במקומות שאין
אנונימית
סואנה אם חברה שלי הייתה עם "ידיד" שלה באומיגל ביחד בלעדיי עוד בצ'ילינג הייתי שוקל את הזוגיות גם אם הם לא היו מתנשקים
אנונימי
אוו תעזבו אותה אוקיי ו.. את לא במעמד לאשים אותה את כולה אנשים רנדומליות בסטיפס
^סבבה.
ושואלת השאלה.
נשיקה זה לא כלום.
יש לך חבר, זה לא מקובל להתנשק עם ידידים, קבלי את זה
ושואלת השאלה.
נשיקה זה לא כלום.
יש לך חבר, זה לא מקובל להתנשק עם ידידים, קבלי את זה
זה כמו שחברה מתנשקת עם חברה שלה זה לא בגידה ?
קודם כל דברי עם חבר שלך
מה הקשר היא לא רצתה זה יצא ככה
אתם רוצים שהיא תפרד ממנו?
זה כבר בחירה שלה אתם לא יכולים לבחור בשבילה
טוב אתם צודקים מה אתם רוצים שאני יגיד ואבל אמרתי זה כבר שלה
איכס תתביישי מסכן החבר שלך
לא הבנתי שאת מתנשקת עם ידיד שלך ויש לך חבר ואת מצפה שיגנו עלייך?
לא שייצגו לה רעיונות סוג של כן
בעיה שלך שבכלל נכנסת לסיטואציה הזאת. יכלת למנוע את זה בכך שתעבירי אותם באומיגל או להתרחק מהידיד באותו הרגע. את זאת שבגדת בחבר שלך תתביישי לך
תגידי לבן זוג שלך די את סתם מבזבזת לו את הזמן על מישהי שבגדה , יש מצב שהוא לא בכלל יכעס ולא תיפרדו אבל די לחפש מה ציפית
שומעת איכ את דוחה רצח במקום לספר לחבר שלך שממש בגדת בו את מחפשת דרך שהוא לא יגלה
במקומך הייתי נפרדת ממנו ומספרת לו כמובן שבגדת בו ושברור שמגיע לו יותר טוב
במקומך הייתי נפרדת ממנו ומספרת לו כמובן שבגדת בו ושברור שמגיע לו יותר טוב
איזה אנשים תענו על השאלה פשוט
נישק אותי= חד צדדי
התנשקנו=דו צדדי
אם התנשקתם סימן שנתת לזה לקרות
ככה שזאת בגידה לכל דבר והמינימום זה לספר לחבר שלך מה שעשית מאחורי הגב שלו
התנשקנו=דו צדדי
אם התנשקתם סימן שנתת לזה לקרות
ככה שזאת בגידה לכל דבר והמינימום זה לספר לחבר שלך מה שעשית מאחורי הגב שלו
אח שלי אל תתייפייף מה היא מצפה שיגידו לה כול הכבוד?^
היא יכלה עוד לפני להרחיק אותו ^^
תכלס אם הוא נישק אותך ללא רצונך זה בכלל לא בגידה להפך זה הטרדה
מה נראלו שהוא מנשק אותך ללא רצונך?. תסבירי לבן זוג שלא יחשוב שזה משהו אחר אבל לבן זוג אין שום דבר לכעוס עליך ואם הוא יכעס או משהו הוא פשוט ילד קטן שלא מגיע לו את הזוגיות איתך..
לגבי ה"חבר" זה הטרדה.
אני מניחה שאת לא תגישי על זה תלונה במשטרה מין הסתם למרות שלפי החוק את יכולה אבל פליז פליז אל תיהי חברה שלו יותר. הוא יודע שיש לך חבר. הוא יודע שאת לא בעיניין. הוא לא שאל ליפני ( בנשיקה ראשונה עם בן אדם שלא התנשקתם ליפני חייב לשאול ליפני) . זה הטרדה....
אם את זרמת איתו זה כבר נחשב בגידה....
מה נראלו שהוא מנשק אותך ללא רצונך?. תסבירי לבן זוג שלא יחשוב שזה משהו אחר אבל לבן זוג אין שום דבר לכעוס עליך ואם הוא יכעס או משהו הוא פשוט ילד קטן שלא מגיע לו את הזוגיות איתך..
לגבי ה"חבר" זה הטרדה.
אני מניחה שאת לא תגישי על זה תלונה במשטרה מין הסתם למרות שלפי החוק את יכולה אבל פליז פליז אל תיהי חברה שלו יותר. הוא יודע שיש לך חבר. הוא יודע שאת לא בעיניין. הוא לא שאל ליפני ( בנשיקה ראשונה עם בן אדם שלא התנשקתם ליפני חייב לשאול ליפני) . זה הטרדה....
אם את זרמת איתו זה כבר נחשב בגידה....
אנונימית
אומיגל לא נסגר?
תאמרי לו את זה (ידיד) ואם ההוא מעלה את זה אז תאיימי עליו שלא. ואם זה לא עובד אז את יכולה לפנות למישהו שיכול לגרום לו למצוא את הסרטון ולמחוק
אני לא ממש ברורה אבל אני מקווה שאת מבינה למה אני מתכוונת
תאמרי לו את זה (ידיד) ואם ההוא מעלה את זה אז תאיימי עליו שלא. ואם זה לא עובד אז את יכולה לפנות למישהו שיכול לגרום לו למצוא את הסרטון ולמחוק
אני לא ממש ברורה אבל אני מקווה שאת מבינה למה אני מתכוונת
אנונימית
לא מבין למה אנשים עוזרים לך בכלל
מה שמגיע לך זה שבחיים לא יתקרבו אלייך
והיא רשמה הוא נישק אותי והתנשקנו זה אומר שהוא יזם והיא זרמה
מה שמגיע לך זה שבחיים לא יתקרבו אלייך
והיא רשמה הוא נישק אותי והתנשקנו זה אומר שהוא יזם והיא זרמה
אנונימי
שואל השאלה:
אף אחד לא ביקש מאף אחד לקנות שום דבר
ענו לי ומצאתי הכל טוב תודה להוא בהתחלה
אף אחד לא ביקש מאף אחד לקנות שום דבר
ענו לי ומצאתי הכל טוב תודה להוא בהתחלה
אנונימית
תקחי אחריות על המעשים שלך ולקבל את זה שיצאת מגעילה
אנונמי עכשיו הבנתי, לא קראתי את שאר התשובות ליפני , אם היא זרמה, היא בגדה, אתה צודק
שואלת השאלה אני אישית חושבת שאת צריכה לספר לו. כנראה הוא יפרד ממך אבל פייר מגיע לך
שואלת השאלה אני אישית חושבת שאת צריכה לספר לו. כנראה הוא יפרד ממך אבל פייר מגיע לך
אנונימית
רק אני ראיתי סרטון כזה??
אנונימי
אנונימית אם היה לה כבוד היא הייתה מרחיקה אותו עוד לפני ^^
קרה לי גם שהוא נישק אותה והיא זרמה איתו ב"טעות" זה נחשב בגידה לא משנה מה
אנונימי
היא שואלת שאלה בוגדת ומצפה שירעיפו לה מחמאות אני מת
אימאלה מה יצאתם עליה ??
היא מספרת שידיד שלה נישק אותה, *הוא* נישק אותה בלי ההסכמה שלה והיא הרעה בסיפור??
היא לא בגדה ולא נעליים
היא הוטרדה
היא מספרת שידיד שלה נישק אותה, *הוא* נישק אותה בלי ההסכמה שלה והיא הרעה בסיפור??
היא לא בגדה ולא נעליים
היא הוטרדה
היא כתבה *התנשקנו* והיא יכלה להעיף אותו לפני ^
בגידה זאת בגידה באמון.
אם הוא באמת נסה לנשק אותך ותוך שניה עצרת את זה, אז אני בטוחה שחבר שלך יבין אותך.
אבל אם את מסתירה את זה ממנו זאת ממש בגידה!
תפרדו לא מגיע לו אותך
אם הוא באמת נסה לנשק אותך ותוך שניה עצרת את זה, אז אני בטוחה שחבר שלך יבין אותך.
אבל אם את מסתירה את זה ממנו זאת ממש בגידה!
תפרדו לא מגיע לו אותך
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי את הקטע שאתם אומרים לי מה לעשוצ
לא ביקשתי שתגנו עליי ולא ביקשתי תמיכה
כולה ניסיתי למצוא את הבחור.. מצאתי אותו ברוך ה' קצת מסנן אותי אבל נקווה שיענה ולא יעלה את הסרטון
הכלטוב תרגעו אנשים תנשמו סבבה? עכשיו דיי להפציץ לי בהתראות על השאלה איך מתנתקים בכלל
לא הבנתי את הקטע שאתם אומרים לי מה לעשוצ
לא ביקשתי שתגנו עליי ולא ביקשתי תמיכה
כולה ניסיתי למצוא את הבחור.. מצאתי אותו ברוך ה' קצת מסנן אותי אבל נקווה שיענה ולא יעלה את הסרטון
הכלטוב תרגעו אנשים תנשמו סבבה? עכשיו דיי להפציץ לי בהתראות על השאלה איך מתנתקים בכלל
אנונימית
איכס פשוט גועל נפש. אכפת לך יותר מזה שחבר שלך לא ידע מאשר עצם הבגידה שעשית. לא מגיע לו חברה כמוך.
תקשיבו. אם הוא נישק אותה זה הטרדה לפעמים שמטרדים אנשים קופאים וזה לא אשמתה וחבר שלה לא אמור לכעוס.
הבעיה היא שאם היא זרמה עם הידיד שנישק אותה זה כבר בגידה. אני מניחה שבטח היא קפאה מה שלא אשמתה. הבעיה היא זה שהיא לא מוכנה לספר לבן זוג שלה וזה בגידה באמון.
היא צריכה להתרחק מהידיד ועדיף להגיש נגדו תלונה על הטרדה .
והיא חייבת לספר לבן זוג שלה אחרת זה בגידה מאוד חמורה באמון.
אם היא זרמה איתו זה כבר בגידה ואז את ממש מגעילה אותי אבל אני מניחה שזה לא המקרה....
הבעיה היא שאם היא זרמה עם הידיד שנישק אותה זה כבר בגידה. אני מניחה שבטח היא קפאה מה שלא אשמתה. הבעיה היא זה שהיא לא מוכנה לספר לבן זוג שלה וזה בגידה באמון.
היא צריכה להתרחק מהידיד ועדיף להגיש נגדו תלונה על הטרדה .
והיא חייבת לספר לבן זוג שלה אחרת זה בגידה מאוד חמורה באמון.
אם היא זרמה איתו זה כבר בגידה ואז את ממש מגעילה אותי אבל אני מניחה שזה לא המקרה....
אנונימית
שואל השאלה:
^ מי אמר שאני לא אספר לו
תפסיקו להכניס לי מילים לפה
פשוט לא בא לי שזה יהיה באינטרנט
^ מי אמר שאני לא אספר לו
תפסיקו להכניס לי מילים לפה
פשוט לא בא לי שזה יהיה באינטרנט
אנונימית
^ אה אז זה מובן לגמרי ולא עשית שום דבר לא בסדר. מתנצלת, בגלל התשובות כאן עשה רושם שאת לא מתכוונת לספר לו.
אם את לא זרמת ואת קפאת ואת מתכננת לספר לבן זוג שלך את לא עשית שום דבר לא בסדר. אבל בבקשה תתרחקי מהידיד הזה, זה הטרדה . ובבקשה תלכי למשטרה ותתלונני עליו על הטרדה. אם הוא לך את זה הוא יכול לעשות את זה לעוד בנות. אולי אתם חושבים שזה "רק" נשיקה אבל אם הוא נישק אותך ללא רשות במיוחד שהוא יודע שאת לא בעיניין הוא יכול לעשות לבנות אחרות אותו דבר ואפילו גרוע יותר. זה שאפילו לא הזיז לו שיש לך חבר או שהוא פשוט עשה את זה בלי רשותך... אולי את חושבת שזה רק נשיקה אבל את יכולה להציל בנות אחרות אם תתלונני. לא שהמשטרה ובתי המשפט עושים מספיק בעיניין הזה אבל שווה לנסות.
אם את לא זרמת ואת קפאת ואת מתכננת לספר לבן זוג שלך את לא עשית שום דבר לא בסדר. אבל בבקשה תתרחקי מהידיד הזה, זה הטרדה . ובבקשה תלכי למשטרה ותתלונני עליו על הטרדה. אם הוא לך את זה הוא יכול לעשות את זה לעוד בנות. אולי אתם חושבים שזה "רק" נשיקה אבל אם הוא נישק אותך ללא רשות במיוחד שהוא יודע שאת לא בעיניין הוא יכול לעשות לבנות אחרות אותו דבר ואפילו גרוע יותר. זה שאפילו לא הזיז לו שיש לך חבר או שהוא פשוט עשה את זה בלי רשותך... אולי את חושבת שזה רק נשיקה אבל את יכולה להציל בנות אחרות אם תתלונני. לא שהמשטרה ובתי המשפט עושים מספיק בעיניין הזה אבל שווה לנסות.
אנונימית
שואל השאלה:
לאבופ אחלה משתמש
לאבופ אחלה משתמש
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו תפסיקו להכניס את האף מערכת יחסים שלי אני יודעת מה טוב לי ומה טוב לו כולה שאלתי שאלה קיבלתי תשובה עכשיו עזבו אותי בבקשה
תקשיבו תפסיקו להכניס את האף מערכת יחסים שלי אני יודעת מה טוב לי ומה טוב לו כולה שאלתי שאלה קיבלתי תשובה עכשיו עזבו אותי בבקשה
אנונימית
שואל השאלה:
מה
ילד מה אתה רוצה
move on יא בתול
מה
ילד מה אתה רוצה
move on יא בתול
אנונימית
שואל השאלה:
תצא אתה יא פחדן
תצא אתה יא פחדן
אנונימית
שואל השאלה:
מי בוגד מה אתה רןצה
חוץ מזה זה כבר לא קשור לשאלה
אם יש לך בעיות אמון עם אנשים זה שלך עם עצמך מקווה שתמצא עזרה ורק בריאות❤ יום מקסים לכולם
מי בוגד מה אתה רןצה
חוץ מזה זה כבר לא קשור לשאלה
אם יש לך בעיות אמון עם אנשים זה שלך עם עצמך מקווה שתמצא עזרה ורק בריאות❤ יום מקסים לכולם
אנונימית
מתי היא אמרה שהם התלעסו?
אנונימית
שואל השאלה:
כן? אז איך קוראים לי?
כן? אז איך קוראים לי?
אנונימית
שואל השאלה:
אם תצא מאנונימי אני אשמח לדבר איתך בפרטי
אם תצא מאנונימי אני אשמח לדבר איתך בפרטי
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני אןמרת שאני אשמח לדבר איתך בפרטי
צא בבקשה
אז אני אןמרת שאני אשמח לדבר איתך בפרטי
צא בבקשה
אנונימית
שואל השאלה:
לא מה פתאום
אני באמת אשמח לדבר איתך בפרטי להתייעץ על משהו שקשור
לא מה פתאום
אני באמת אשמח לדבר איתך בפרטי להתייעץ על משהו שקשור
אנונימית
שואל השאלה:
מה
אני באמת אשמח לדבר איתך בפרטי
מה
אני באמת אשמח לדבר איתך בפרטי
אנונימית
אתם שניכם הזויים
שואל השאלה:
סקווידיד אתה אחלה משתמש
סקווידיד אתה אחלה משתמש
אנונימית
שואל השאלה:
כן❤
הוא הבין מאיפה זה הגיע ושפשוט קפאתי בזמן הנשיקה..
כן❤
הוא הבין מאיפה זה הגיע ושפשוט קפאתי בזמן הנשיקה..
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על התשובות הלא עוזרות של רובכם שכביכול יגרמו לי להרגיש אשמה
תודה על התשובות הלא עוזרות של רובכם שכביכול יגרמו לי להרגיש אשמה
אנונימית
אנונימי אתה המשתמש "דניאל"??
די נו יש כאן אשכרה אנשים חכמים
די נו יש כאן אשכרה אנשים חכמים
יואו אנונימי היא לא בגדה בו. ! אם היא הייתה זורמת עם הנשיקה היא הייתה בוגדת בו אבל זה לא אשמתה היא הקורבן ידיד שלה הטריד אותה מינית והיא קפאה. זה קורה את יודע... והיא כן רצתה לספר לחבר שלה ודווקא צריך מאוד להעריך אותה על זה שהיא רוצה לדבר איתו פנים מול פנים ושלא יגלה את זה מהאינטרנט. אתה סתם מנסה לעשות רגשות אשמה לקרובו פה! הטרידו אותה מינית והיא קפאה. *היא לא זרמה איתו * מה שאומר שהיא לא בוגדת!
גם אני לא סובלת בוגדים ושונאת אותם ולא מבינה איך אפשר לסלוח אבל היא לא בגדה הטרידו אותה מינית ואתה מאשים אותה? מאחלת לנשות ישראל שלא יהיה לך חברה. אם חברה שלך תבוא תאמר הטרידו אותי מינית וקאפתי אתה תאשים אותה בבגידה??? אתה נורמלי?!?
שואלת השאלה אל תתני לו להשפיע עליך, את עשית את הדבר הנכון שרצית לספר לו פנים מול פנים ואת ממש לא אשמה בזה שקפאת בזמן שהטרידו אותך.
אני מקווה שתלכי להתלונן עליו במשטרה ותנתקי קשר
חג שמח ❤
גם אני לא סובלת בוגדים ושונאת אותם ולא מבינה איך אפשר לסלוח אבל היא לא בגדה הטרידו אותה מינית ואתה מאשים אותה? מאחלת לנשות ישראל שלא יהיה לך חברה. אם חברה שלך תבוא תאמר הטרידו אותי מינית וקאפתי אתה תאשים אותה בבגידה??? אתה נורמלי?!?
שואלת השאלה אל תתני לו להשפיע עליך, את עשית את הדבר הנכון שרצית לספר לו פנים מול פנים ואת ממש לא אשמה בזה שקפאת בזמן שהטרידו אותך.
אני מקווה שתלכי להתלונן עליו במשטרה ותנתקי קשר
חג שמח ❤
אנונימית
מה היא אשמה בזה שנישקו אותה בניגוד לרצונה?!?! אם היא לא זרמה היא לא בגדה. ואי באמת שאין לי כוח כאן לאנשים. היא הקורבן פה!
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה אנינימית❤
תודה רבה אנינימית❤
אנונימית
בכיף שואלת השאלה ^^ אתה לא שפוי, מה בוגדת? אתה מכיר אותה ? איך נשארת בוגדת אם היא אף פעם לא בגדה?. אני מבינה שיש לך בעיות אמון גדולות, אבל זה ממש לא סיבה להוציא את זה על קורבן מסכן שהטרידו אותו.
אתה יודע שיש שלוש מצבים להגיב במצב סכנה :לברוח , להילחם ולקפוא
היא קפאה. אם היא הייתה זורמת עם הנשיקה אתה צודק היא בגדה אבל היא לא! היא פאק*נג עברה הטרדה מינית ואתה מתייחס אליה ככה. איכס. אם אחות שלך תבוא אליך ותאמר לך שעברה הטרדה מינית אתה תצרח עליה שהיא בוגדת? איכס מאחלת שלאף אחת לא יהיה אותך בתור בן זוג....
אתה יודע שיש שלוש מצבים להגיב במצב סכנה :לברוח , להילחם ולקפוא
היא קפאה. אם היא הייתה זורמת עם הנשיקה אתה צודק היא בגדה אבל היא לא! היא פאק*נג עברה הטרדה מינית ואתה מתייחס אליה ככה. איכס. אם אחות שלך תבוא אליך ותאמר לך שעברה הטרדה מינית אתה תצרח עליה שהיא בוגדת? איכס מאחלת שלאף אחת לא יהיה אותך בתור בן זוג....
אנונימית
אין לי מושג מי זה קאנט אבל שהיה
אנונימית
שמחה שסיפרת לו
אנונימית
שואל השאלה:
מה לא למה שזה יהיה ספאם מה אני משועממת
מה לא למה שזה יהיה ספאם מה אני משועממת
אנונימית
שואל השאלה:
אתה מודע לכך שכל אחד יכול לשקר שהוא "אני"? כן? ובכל מקרה אני הולכת לישון שיהיה לכם לילה טוב
אתה מודע לכך שכל אחד יכול לשקר שהוא "אני"? כן? ובכל מקרה אני הולכת לישון שיהיה לכם לילה טוב
אנונימית
באותו הנושא: