6 תשובות
שציני, מאוד.
שנהנית מהחיים בלי לחשוב יותר מידי:)
אנונימי
אחת שתמיד תסתכל על הצד החיובי (:
אחת שלעולם לא תתפשט באור..
אנונימית
אוהבת לעשות פאדיחות חחח חחח חחח
אין לו גבולות אז זה הזמן של כולם לצעוקק ^_^
באותו הנושא: