32 תשובות
וואי גם את סגרת? באיזה חיל את?
מזל טובב!
^ כנ"ל מזל טוב
שואל השאלה:
:(
אנונימית
שואל השאלה:
נמאס לי לבכות ;(
אנונימית
שואל השאלה:
כל שנה מחדש
אנונימית
אם את איתי בבסיס נוכל לחגוג לך פה בלשכה
מזל טוב!
גם אני לא חגגתי השנה, המלחמה נפלה על התאריך שלי... גם שנה שעברה לא חגגתי וגם לא בשנה שלפניה! כל פעם התפספס, מבאס אבל לא הגיוני לבכות על זה!
^הגיוני לבכות על זה
אין למה לבכות זה יום שהכי צריך לשמוח בו! תתני לנו לעודד אותך! :)
שואל השאלה:
זה קשה שאפילו בן אדם אחד לא אומר מזל טוב.. פוגע קצת
אנונימית
קודם כל אל תבכי אין לך למה כיאלו אני יודע שזה עצוב מאוד ואני מצטער לשמוע, אני הייתי רואה את זה כהזדמנות לראות למי באמת אכפת מי באמת חבר אבל אולי יש אנשים ששכחו וזה לא נורא כל כך מה שכן חשוב לא להיות עצובה תקבעי עם בן משפחה או חברים מישהו שאת אוהבת לעשות משהו נחמד ללכת למסעדה לקניון אני יכול להגיד על עצמי שאני לא מספר שיש לי יומולדת כי אני פשוט לא אוהב ימי הולדת כל כך מסיבות הפתעה וכו' אבל חברים הקרובים וזה אנחנו כן עושים משהו חדר בריחה אולי משהו מגניב
הכי חשוב זה שתשארי עם ראש פתוח ותמשיכי לחייך
ומזל טוב :) ❤
אנונימי
שואל השאלה:
אני יוצאת הביתה רוב עוד 17 יום.. ואפילו חבר אחד לא אמר מזל טוב
אנונימית
ניסית אולי להכיר אנשים חדשים?
אנונימי
שואל השאלה:
כן.. יש לי פה חברים אבל כל שנה שוכחים.. כולם.. ואתמול היה למישהי אחרת ואירגנומלה משהו ואו ולי כלום.. וידעו שיש לי.. מחר יש למישהי אחרת וגם לה אנחנו מארגנים.. אז זה קצת כואב שזה ככה גם בצבא וגם בבית מלעשות מסיבות מטורפות פתאום אין אפילו חבר אחד לחגוג איתו אף אחד לא אומר מזל טוב.. כאילו האקס זה היחיד שכתב שתי מילים "משל טוב" וזהו.. זה כןאב קצת
אנונימית
וואי הלוואי שהייתי יכול לעזור לך יותר מלכתוב מזל טוב
^כנל :(
מזל טוב קודם כל.
מבאס רצח אני הייתי מציע לך להזכיר להורים שיש לך יום הולדת כאילו לשלוח להם בווצאפ משהו כזה ''אתם יודעים מה יש היום? יש לי יום הולדת(וכאן לשים כמה סמיילים מחייכים)'' עדיף מכלום אם הם לא יעשו כלום אז הם לא אוהבים אותך או שאולי יש לך משפחה שלא חוגגת בכלל וזה בגלל זה
מזל טוב יפהה
מזל טובב
אבל חבל לבכות ככה מבינה שזה מבאס ממש
אבל אנשים בטבעם לא זוכרים ולכל. ממליצה לך להזכיר להם ולרמז להם שתשמחי שיחגגו לך
ואל תצפי לשום דבר אתה סתם מתבאסים
דבר נוסף לגבי לעצמך פנקי את עצמך במתנה אוכל טוב עוגה
ואל תחשיבי על אילו ולמה
היום יום הולדת
היום יום הולדת
היום יום הולדת לאנונימית
היום יום הולדת
היום יום הולדת
היום יום הולדת לאנונימית
חג לה שמח וזר לה פורח
היום יום הולדת לאנונימית
חג לה שמח וזר לה פורח
היום יום הולדת לאנונימית

מזל טוב!!! אני חושבת שאת דווקא כן יכולה לחגוג לעצמך... שימי קצת שירים, תחפשי עוגיה או משהו, לא יודעת מה.
מישהו ראה שאת בוכה? מישהו התעניין???
שואל השאלה:
כן.. זה לא כזה עניין אותם..
וכן הזכרתי שיש לי.. גם המשפחה לא עשתה כלום.. קצת קשוח לי.. ואני לוחמת פחות יש לי איך לחגוג לעצמי חח
תודה אבל קצת עושים אותי שמחה למרותש אני לא מכירה למרות שאני לא יודעת במאת איך לעצור את הדמעות זה באמת עצוב לי בעיקר שאני יודעת שאני זאת שמארגנת וגורמת לאחרים למוח ביום שלהם ולאף אחד לא אכפת ממני..
ותודה על החפלה חחח באמצ :) פשוט נראה לי קצת עצוב להרים חפלה בשביל עצמי כי לא יהיה אף אחד שיבוא או ישתתף..
אנונימית
מוזמנת מאוד לכתוב לי בפרטי סתם לפרוק או לדבר, סתם חבל שתבכי כל הבוקר
היי גם אצלי שוחכים תחגגי לעצמך הכל בסדר אין סיבה ליבכות זה לא שווה את זה
אני ממש מצטערת לשמוע אבל מלא מזל טוב ויום הולדת שמח!!
אל תתני להם לבאס אותך ככה ביום הולדת שלך, קומי, תכיני אולי עוגה אם את יכולה, תנסי להנות כמה שאת יכולה, לראות איזה סרט/סדרה אולי שאת אוהבת, לשמוע שירים מקפיצים ולרקוד, תהיי באווירה טובה, אם הם לא יחגגו לך תחגגי לעצמך
אל תגידי שאין אדם אחד שאומר מזלטוב, כי אנשים כאן איחלו לך!
ודבר שני.. אני מבין כמה זה יכול להיות פוגע שיום הולדת עובר ומשפחה לא מתייחסת.
אני בעצמי נושא דבר כזה, ששכחתי שנה שעברה את היום הולדת של אימא שלי...
אבל תעודדי את עצמך! אם יש לך קצת כסף ודרך, תפנקי את עצמך ותקני איזה משהו טעים. האמת אפילו תכבדי את החברים.
אם אני נמצא בחברה שאני אוהב, ביום הולדת אני עושה מסיבה ומזמין את כולם. או אם זה משהו כמו בית ספר או פנימייה אז אני קונה איזה משהו כמו פיצה ואז יושבים יחד ואוכלים:)
לרוב אם אני סתם בבית אני לא חוגג, כי אני דיי סבבה עם פשוט לעבור את היום ככה, ואני פשוט מברך את ההורים שלי(כי ברכות ביום הולדת זה חשוב) וממשיך הלאה, אבל אם אני בסביבה כמו בפנימייה, וזה אז אני עושה איזה משהו לחגוג לעצמי עם חברים. אני אישית חושב שזה הכי כיף, לא צריך לחכות שאנישם יעשו לך. ביום שבו אתה שמח, אני פשוט משתף את השמחה הזו עם הסביבה.
לפעמים אנחנו גם עושים מפגש משפחתי של המשפחה הקרובה מסביב ליום הולדת, אבל היום הולדת זה לא העיקר, זה פשוט סיבה שנפגשים, ואז כולם יושבים ומדברים וזה כיף.
אני לא יודע את הסיטואציה שלך, אז אני לא יכול להגיד לך לעשות את זה. אבל אני יכול להגיד לך מה אני עושה.
מזלל טובב
ומזל טוב! שיהיה לך רק בריאות, ולכל המשפחה שלך. ושאת והם יהיו רק בריאים ושלמים בגוף ובנפש.
ושתהיי בדרך מלאה ואמתית וקרובה לה'. ושיהיה רק הצלחה ונחת ושמחה. ושיהיה לך כוח להתמודד עם כל הקשיים שההתמודדויות של החיים, בלי לאבד שמחת חיים, ורק להתחזק ולהיות הגרסה הכי טובה של עצמך.
קודם כל מזל טוב, אבל תגידי לא קצת מוקדם בשביל להגיד שכולם שחכו? עדיין מאוד מוקדם
אנונימי
מזלטטט ❤❤
מזל טוב!!! דבר ראשון
את יכולה לחגוג בראשון
ממש מבאס להיות בבסיס ביום הולדת שלך מבינה אותך