6 תשובות
שואל השאלה:
תכלס,בכללי תאמת אני מרגיש מוזר שאני יותר נהנה לראות סרטים בבית ומרגיש יותר את היצירה מאשר בקולנוע עם חברים שלי
תכלס,בכללי תאמת אני מרגיש מוזר שאני יותר נהנה לראות סרטים בבית ומרגיש יותר את היצירה מאשר בקולנוע עם חברים שלי
אנונימי
כנ"ל
תלוי בסרט
חחח בקלונוע יותר כיףף
ללכת לראות!!!
הסרט ממש טוב, שווה לצפות בקולנוע
הסרט ממש טוב, שווה לצפות בקולנוע
תראה בבית יותר כיף