15 תשובות
כשזה יקרה זה יקרה
אלא אם כן תהיי בסוף א מינית וא רומנטית
וזה ממש לא בעיות^^
תסתכלי על החסרונות שלך ואז תביני שלא כולם מושלמים
יש מצב שהפאקים שאת מוצאת באחרים זה פאקים שיש לך, הפוסל במומו פוסל.
אנונימית
יש סיכוי שאת אסקסואלית[לא בטוחה שכתבתי נכון ואם אני צודקת 100% בהגדרה] שאת פשוט אל נמשכת לאנשים.
אני יכול לעזור לך בפרטי רוצה?
אולי את א-סקסואלית
זה א רומנטי וא מיני
אין דבר כזה אסקסואלים
^אמיני ואסקסואל זה אותו דבר רק בשפות שונות
טוב אז תגידו
כלום בסהכ יש לך סטנדרטים גבוהים וזה לא דבר רע
רק אומר שאת מעריכה את עצמך
אמאא נשבעת
אנונימית
יש לך בעיות כלשהם זה מה שבטוח
הכל טוב איתך גם אני כזאת אנחנו פשוט מושלמות
^^^^די לנסות לתייג אנשים על הקשת הלהטבית רק על פי כמה מילים בסטיפס
הרבה אנשים מרגישים קושי להתחבר רגשית אל אנשים אחרים ולכל אחד זה יכול להיות מסיבות אחרות זה לא בהכרח אומר שהיא א-מינית או א-רומנטית
אנונימי
אולי פרפקציוניזם?
א-מינית זה בולשיט.