5 תשובות
להגיד לו ביי
אם דיברת איתו והוא ממשיך בהתנהגות הזו, אז לא שווה לך להישאר במקום הזה.
שואל השאלה:
פשוט לסנן ואם הוא ישאל להגיד לו שיראה איך זה מרגיש? או להעלם? או מה להגיד?
אנונימית
לא, אל תסנני.
פשוט תגידי לו שאת לא רואה את זה מתקדם לשום מקום, ועדיף שתסיימו את זה עכשיו.
משהו כזה
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
בכיף :)