7 תשובות
שואל השאלה:
אז למה צריך זוגיות בגיל 12-18?
אז למה צריך זוגיות בגיל 12-18?
שואל השאלה:
אז מה ילדים בגילי (16) עושים בזוגיות?
אז מה ילדים בגילי (16) עושים בזוגיות?
זאת חווית נעורים, זה הזמן שבו אנחנו הכי סקרנים
^^תקופה עם המון פעילות הורמונלית
הגיוני שנוצרים קשרים ורגשות בגילאים הללו
הגיוני שנוצרים קשרים ורגשות בגילאים הללו
מבינה אותך כבר שנתיים בערך שאני לא מרגישה אפילו צורך או קצון לאהבה זה נהיה עשק משעמם ולא עושה לי את זה באף צורה הרגיש מיוטר ולא מבין מה ההבדל בין בת זוג לסתם ידידה אז עושים דברים.. אבל מעדיף לחכות לחתונה אז היא בדיוק כמו כולם וגם מרגיש לי מאוד ניצול ולא אמיתי כל מה שהולך במאקכות יחסים כל הילדות שלי עקבתי אחרי מארחות יחסים של ההורים שלי של סתם רנשים ברחוב שחץכנים דודים וגיליתי שהרוב אם לא כולם פשוט מגעילים אחד לשני ולא עושה חשק לאהבה מרגיש מיוטר סורי
אני מניחה שבשביל למלא את תחושת הבדידות או הרצון המוטמע בנו להתרבות
להתאהב זה פשוט משהו טבעי
מעין צורך, אנשים רוצים לאהוב/להיות אהובים, זה עושה טוב.
מעין צורך, אנשים רוצים לאהוב/להיות אהובים, זה עושה טוב.
באותו הנושא: