5 תשובות
גם אני ככה אחי
זה ממש ממש טוב לפעמים אנשים מחשיבים את זה כדבר רע משום מה אבל זה באמת הדבר הכי טוב שיש
אחי זה רע כי ינצלו אותך
תהיה אדיב אל תהיה נחמד אח
זה מזכיר לי את עצמי
באותו הנושא: