43 תשובות
כי לך תדע מה שמו בזה
אין לך מושג מי נגע בזה והיכן זה היה או כמה זמן זה ישב שם
נשמע טיל איזה שוגי זה? האדום?
שואל השאלה:
כןכן
כןכן
אנונימי
שואל השאלה:
פתחתח וזה מריח טוב
פתחתח וזה מריח טוב
אנונימי
שים פרח על ההודעה ממקודם
בתאבון אח לבריאות
שואל השאלה:
אני בדילמת חיי
אני בדילמת חיי
אנונימי
תאכל מה כבר יקרה
שואל השאלה:
טוב באמת לכו תדען מה שמו בזה
אןלי זה חיקוי מורעל?
טוב באמת לכו תדען מה שמו בזה
אןלי זה חיקוי מורעל?
אנונימי
כי אז את תחטפי קלקול קיבה ולא תלכי לבית ספר אחרי חנוכה
אם זה היה סגור היית אוכלת לא יודעת
שוגי אדום חזק ממני
שוגי אדום חזק ממני
כי לך תדע מה עבר על השוגי הזה
שואל השאלה:
טוב אכלתיי
אני חי
טוב אכלתיי
אני חי
אנונימי
זה נפל לאיזה ילד מסכן
שואל השאלה:
היה שווה אתזה
היה שווה אתזה
אנונימי
כי מצאת אותו ברחוב? התשובה בגוף השאלה
חברה שלי מצאה בבית ספר חטיף שוקולד מעוך ואכלה או משנו
היא בסדר
היא בסדר
למען האמת, אני לא מוצא סיבה כזאת. אני הייתי מחפש של מי השוגי ואם לא הייתי מוצא מישהו בסביבה אז הייתי אוכל את זה.
שוגי זה טעים
אם זה סגור זה בסדר, שום דבר לא נכנס או יצא תאכל כי למה לא
כולם פה פשוט מתעלמים מזה שהשוגי הזה של משהו? הייתי מרגישה רע לאכול אותו כי איזה ילד שממש רצה את השוגי האדום הזה ולקח אותו במיוחד ועכשיו הוא יתבאס... אבל למען האמת עם אתה לא מוצא את הילד הזה תאכל אותו
שואל השאלה:
זה בתחנת אוטובוס היה לא היה שם אף אחד
זה בתחנת אוטובוס היה לא היה שם אף אחד
אנונימי
כי זה השם של הכלב שלי ורק לי מותר לאכול אותו
תאכל, אני הייתי אוכלת אם זה סגור
אנונימית
אין שום סיבה תאכל
אני לא רואה בזה בעיה, בתאבון
לא יודעת. אם זה סגור אז בתיאבון... ( )
שואל השאלה:
כןכן זה היה 9.24
כןכן זה היה 9.24
אנונימי
בטח כל מי שאמר שאין בעיה בן כי לא לימדו אותו לא לאכול מזרים (וזה נחשב מזרים) זה היה מעשה מטומטם כי היו יכולים לשים משהו אז למה לקחת סיכונים? זה בסך הכל שלוש שקל זה באמת שווה את החיים שלך? תזהר פעם הבאה
שואל השאלה:
איך היו יכולים לשים משהו אם זה סגור
איך היו יכולים לשים משהו אם זה סגור
אנונימי
שואל השאלה:
סגור כמו בחנות
סגור כמו בחנות
אנונימי
במזרק או משהו אבל בסדר הפעם אכלת אבל פעם הבאה תיזהר
שואל השאלה:
איך במזרק אם זה סגורר
איך במזרק אם זה סגורר
אנונימי
דברים כאלה אף פעם לא אטומים מאוד, ממדף או שולחן עוד ניחה אבל חיידקים זה דבר שלא רואים ועל הרצפה יש מליארדים. עזוב אותך, תקנה לעצמך שוגי בסופר-עולה 3 שקל. בטח גם יותר טרי
עכשיו יהיו לך את כוחות השוגי
שואל השאלה:
^^אוף חבל שלא הגבת קודם
^^אוף חבל שלא הגבת קודם
אנונימי
לא עדיף לקנות ב 2 שקל אחד חדש? במקום להסתכן חח
תבדוק תאריך
אם התאריך סבבה וזה סגור לגמרי אז תהנה
אם התאריך סבבה וזה סגור לגמרי אז תהנה
תבדוק תאריך קודם ואז תאכל רבל אכלת כבר
אמ כי זה *מהרחוב*
טוב ראיתי שכתבת שאכלת כבר, לפחות בדקת מה התאריך?
טוב ראיתי שכתבת שאכלת כבר, לפחות בדקת מה התאריך?
אבוי ואבוי!
מצאת שוגי אדום ברחוב ולא הלכת למשטרה? אתה חטפת אותו כאילו זה דבר חטיף!
מצאת שוגי אדום ברחוב ולא הלכת למשטרה? אתה חטפת אותו כאילו זה דבר חטיף!
אולי איזה כלב האהב את הריח ועשה על העטיפה פיפי ובטעות היה חור בעטיפה?
באותו הנושא: