9 תשובות
לא. מ18. יגיסו את המבוגרים והאלה שבמילויים עכשיו לא חסר כאלה שהיו כבר בצבא והשתחררו. ילדים לא הולכים למחמה זה לא משחק.
לא
תיאורטית כן אבל פחות או יותר יהיה צריך שכל העולם יצא נגדנו למלחמה
לא חחח
במקרה הכי גרוע שממש אין אף אחד ממש אבל ממש כמעט אנחנו עד להכחדה אז כן ילמדו ילדים בני 13-16 להילחם אבל ממש ממש ממש לא כרגע
לא, קודם יקחו הרבה יותר נשים לקרבי לפני שיגיעו למצב שצריך לגייס בני נוער