8 תשובות
ברוך ה'
קארמה
ומה נגיד על זה שחמאסניקים יורים קסאמים ולא קורה להם שום דבר?
ויורים על חיילים ואפילו פוגעים ולא קורה להם כלום?
ה' צופה ומשגיח על מעשי כל בני האדם וכשמגיע זמנו של כל אחד הוא בא על שכרו או נותן את הדין.
ויורים על חיילים ואפילו פוגעים ולא קורה להם כלום?
ה' צופה ומשגיח על מעשי כל בני האדם וכשמגיע זמנו של כל אחד הוא בא על שכרו או נותן את הדין.
שואל השאלה:
^בדיוק!!
אשרייך באמת השם מסתכל ומשיח תמיד
^בדיוק!!
אשרייך באמת השם מסתכל ומשיח תמיד
אנונימית
במקרים כאלו צריך פשוט לעצור ולהגיד, כמה טוב השם.
שיבוא המשיח (בעז"ה עוד היום) נראה את כל אלו שונאי ישראל נבלעים באדמה.
שיבוא המשיח (בעז"ה עוד היום) נראה את כל אלו שונאי ישראל נבלעים באדמה.
כל מי שיעשה משהו נגד רצון השם (ונגד עם ישראל) בורא עולם ירסק אותו ,
^
1 הסיבות לתקופה הזאת בין היתר ,
כבר אין יותר 'אני כוחי ועוצם ידי '
בורא עולם מראה לאנשים שלאדם אין שום כוח בעולם הזה ובלי השם יתברך ועזרתו אותו אדם לא יכול לעשות כלום
גם לפורר לאדם את 'מידת הגאווה' שזו המידה הכי שנואה על בורא עולם שעליה יש את העונש הכי כבד שיש כולל מחלות סופניות וכו
1 הסיבות לתקופה הזאת בין היתר ,
כבר אין יותר 'אני כוחי ועוצם ידי '
בורא עולם מראה לאנשים שלאדם אין שום כוח בעולם הזה ובלי השם יתברך ועזרתו אותו אדם לא יכול לעשות כלום
גם לפורר לאדם את 'מידת הגאווה' שזו המידה הכי שנואה על בורא עולם שעליה יש את העונש הכי כבד שיש כולל מחלות סופניות וכו
מהמם! רואים את השגחת ה' באופן מדיוק
באותו הנושא: