69 תשובות
אני שונאת את זה
כנראה חושבים שזה מגניב
חושבים שהם ערסים
מגעיל אותי אישית
אנונימית
שואל השאלה:
כע^^
אנונימי
שהם מעצבנים ואם הם מעצבנים אז שיגידו כבר כה ולא כע
לא רוצים להישמע רשמיים בשיחה/רוצים להישמע ידידותיים יותר
כע לא ממש אהבתי אותם
"מגניבים"
אנונימי
^כע לע נראה לי היתה לך תשובה מספיק מושקעת
שואל השאלה:
סליחה ^
אנונימי
^^ אאוץ' ושלך כן מושקעת?
^טואב
שואל השאלה:
שלו הצחיקה אותי ^^
אנונימי
שמישהו הרביץ להם בילדות
אישפוז דחוף
אני עושה את זה כל הזמן לא יודעת מה איתכם
שואל השאלה:
סבבה^^
אנונימי
ואי שונאת את זה
כשאני מתכוון ממש למילה כן אני כותב כן אם אני רוצה לכתוב כן אבל במוד של דאחקות אני כותב כע
או אם אני רוצהמלהראות זלזול אז אני כותב כע בטח _
הם עצלנים אחושרמוטה
ימח שמם
למי אכפת
כע כעילו עם לגעמרי סבבע
כלום מה שהם רוצים
כע אחי כע
אנונימי
כע
כע זה המאגניבים חחח אנימתהה
מה אכפת לי שיכתבו מה שבא להם
זה מעצבן קצת לא יודעת
כותבים את זה בשיחה יותר זורמת
זה שאני כותב את זה לא אומר שאני מנסה להיות מגניב זה סתם יותר נוח
גם האותיות כ וע הם אחת ליד השניה אז יותר נוח לכתוב את זה
נתקעו ב2016 כשזה היה טרנדי
אנונימית
וואו אני חולה על להגיד כע זה כיף
אנונימית
וויב של החברים הערסים שהיו לי
היום הם נורמלים❤
לא סובלתת את הכע הזה
כע לול
דיי אני מאנשים האלה *סמיילי בוכה*
אנונימי
מעצבן
אני לפעמים כותבת את זה כי זה יותר נוח ויש לי חברה שכותבת את זה רק ככה (היא גם כותבת תןב) אז אין לי ממש מה לחשוב..
זה בסדר נראלי

וכן, אני ממש עצלנית
אני חושב שהם מאוד מגניבים. או במילה אחת כע
שזה מה שנוח להם
זה עוד בסדר אבל אנשים שכותבים "תוב"
פשוט לא
אני לא אומרת כע אבל אני לפעמים כותבת כע
שהם מוזרים
לא סובלת את זה, גם כשכותבים "טוב"
הל נואוו
ילדותיים.
(זאת אני לפני שלוש שנים)
חושבים שזה מגניב
לא התבגרו
אנונימית
מה יש לחשוב
כלום
לא רואה בזה בעיה ומה יש לאנשים נתפסים על כל דבר
איף
שזה מהמם וכולם צריכים להגיד כע במקום כן
שילמדו לכתוב
בדיבור זה בסדר, בכתב זה מזעזע
שזה נמאס!!!!
כלום, מה יש לחשוב?
מגניבים אכושלינג
אני באמת שואלת את עצמי איך אנשים יכולים לכתוב כן כאילו זה הכי יבש שאפשר פשוט כתבו כעע וזהו
וואי הם מעצבנים
שהם אחלה
אני שונאת את זה אבל מוזר לי להגיד כן ובכללי שאני מדברת אני אומרת כה ולא כן
זה פשוט יותר נח כע
שהם תקועים ב2017
חברות שלי עושות את זה כל הזמן ואני לא סובלת את זה
מושפעים
דיי אני תמיד חשבתי שזה שגיעת כתיב!!!