5 תשובות
בגדול? חושבת שזה מיותר
פחות
אנונימי
אין בעיה לגייס נשים ליחידות מובחרות פשוט לא כל אחת בנויה לזה
1. אין לי בעיה, יש נשים שהן לוחמות לא פחות, וחזקות פיזית ומנטלית לא פחות.
2. לא מסכים, תפקיד האישה ותפקיד הגבר זה שלכל אחד יש את המטרות המסוימות שלו ואת השאיפות שלו. אין שום בעיה שאישה תרצה להיות לוחמת ולעשות קבע ולהיות מפקדת בכירה, או גבר שלא מעוניין להיות לוחם
2. לא מסכים, תפקיד האישה ותפקיד הגבר זה שלכל אחד יש את המטרות המסוימות שלו ואת השאיפות שלו. אין שום בעיה שאישה תרצה להיות לוחמת ולעשות קבע ולהיות מפקדת בכירה, או גבר שלא מעוניין להיות לוחם
כמו שצריך שורש כסת (כוסית)
באותו הנושא: