6 תשובות
אם לא מסכימים עם מישהו
אבל כן יש אנשים שמגזימים
אבל כן יש אנשים שמגזימים
צריך לבטל את זה, באמץ מיותר
אנונימי
יש אנשים חסרי מודעות שהם לא יודעים שהם יצאו לא בסדר, הדיסלייקים זה ההפך מתמיכה באותם תגובות
זה כמו לייק ודיסלייק
כי יש אנשים שלא אוהבים דעות של אחרים
זה לייק ודיסלייק
זה לייק ודיסלייק
זה לייק ודיסלייק
ויש תשובות של אנשים שהן לא דעות
ויש תשובות של אנשים שהן לא דעות
באותו הנושא: