10 תשובות
שואל השאלה:
^^^איפה אפשר לעשות אבחון
^^^איפה אפשר לעשות אבחון
אנונימית
^אני מבינה אותך כי זה גם הגיל וזה הדור שלנו
אנחנו מתעסקים יותר מדי במה שחושבים עלינו
אני יודעת שזה קשה אבל כשזה קורה תנשמי עמוק ותזכרי שלאנשים האלה אין חשיבות בחייך
אנחנו מתעסקים יותר מדי במה שחושבים עלינו
אני יודעת שזה קשה אבל כשזה קורה תנשמי עמוק ותזכרי שלאנשים האלה אין חשיבות בחייך
שואל השאלה:
ברור של את עצמי אבל עכשיו זה יותר חשוב לי מהדרך כלל
ברור של את עצמי אבל עכשיו זה יותר חשוב לי מהדרך כלל
אנונימית
עזבי רגע את הטייטלים ואת הכל בצד
בסופו של דבר את חיה בשביל עצמך
בסופו של יום את רוצה להיות מאושרת כי עשית מה שרצית ולא לחיות עם פחד כל הזמן מה אנשים יחשבו עלייך
תני לי לעשות לך ספויילר לא משנה מה תעשי לאנשים תמיד יהיה מה להגיד ואני לא צוחקת איתך כשאני אומרת *תמיד*
תעשי מה שעושה לך טוב ולא להם, אלה החיים שלך וזה הסיפור שלך
מה יותר חשוב לך האושר העצמי שלך או זה שאנשים חושבים? אז שיחשבו
תהיי מה שאת רוצה להיות, תצרי את הגרסה הטובה ביותר של עצמך, בכל בחירה שלך בחיים תחשבי אם היא עושה *לך* טוב ואם היא מקדמת *אותך*
יש מיליוני אנשים שהסתתרו כל החיים מאחורי הפחד
השאלה אם את מגשימה את האושר שלך או את של אחרים?
בסופו של דבר את חיה בשביל עצמך
בסופו של יום את רוצה להיות מאושרת כי עשית מה שרצית ולא לחיות עם פחד כל הזמן מה אנשים יחשבו עלייך
תני לי לעשות לך ספויילר לא משנה מה תעשי לאנשים תמיד יהיה מה להגיד ואני לא צוחקת איתך כשאני אומרת *תמיד*
תעשי מה שעושה לך טוב ולא להם, אלה החיים שלך וזה הסיפור שלך
מה יותר חשוב לך האושר העצמי שלך או זה שאנשים חושבים? אז שיחשבו
תהיי מה שאת רוצה להיות, תצרי את הגרסה הטובה ביותר של עצמך, בכל בחירה שלך בחיים תחשבי אם היא עושה *לך* טוב ואם היא מקדמת *אותך*
יש מיליוני אנשים שהסתתרו כל החיים מאחורי הפחד
השאלה אם את מגשימה את האושר שלך או את של אחרים?
זה לא משהו שמספיק זה יותר משהו שלומדים לאט לאט להתמודד איתו
אבל לפני שאת מסיקה שזה חרדה חברתית אני ממליצה לך לעשות אבחון
אבל לפני שאת מסיקה שזה חרדה חברתית אני ממליצה לך לעשות אבחון
לא צוחק יכול להיות שיש לך אוטיזם
וואו אני גם סובל מזה...
יש לי כמה עצות בשבילך.. (מה שאני עשיתי)
1. להתכונן מראש.. לדמיין סיטואציות חברתיות ולתכנן תגובות מילוליות ואפילו הבעות פנים..
2. כשאת נפגשת עם מישהו ונאלמת דום (מה שלי קורה הרבה) תחייכי ותקשיבי לו, כך הוא יאמין בך גם ללא שדיברת איתו... כך גם זה לא יראה שאת במצב לא מתקשר..
ורק להתנסות.. בהתחלה על אנשים פחות מפחידים (דודים וכדו') ולאט לאט לעלות..
1. להתכונן מראש.. לדמיין סיטואציות חברתיות ולתכנן תגובות מילוליות ואפילו הבעות פנים..
2. כשאת נפגשת עם מישהו ונאלמת דום (מה שלי קורה הרבה) תחייכי ותקשיבי לו, כך הוא יאמין בך גם ללא שדיברת איתו... כך גם זה לא יראה שאת במצב לא מתקשר..
ורק להתנסות.. בהתחלה על אנשים פחות מפחידים (דודים וכדו') ולאט לאט לעלות..
לחרדה חברתית יש דרגות התחלה בינונית קשה ואת בהתחלה תנסי לא לצמצם את מעגל החברים שלך ותצאי בכוח ליצור חברות שאת מרגישה איתם טוב אם תצמצמי את המעגל תרגיש עוד יותר לא שייכת וזה מצב מבאס יותר ומוביל לדיכאון ;(
שואל השאלה:
מה אתה רוצה
מה אתה רוצה
אנונימית
באותו הנושא: