6 תשובות
זה מה שראש הממשלה ושר הביטחון אמרו, האם זה באמת יקרה? לא יודע מקווה שכן ואפילו יותר
האמת אני לא ככ מבינה בזה אבל לדעתי ישראל לא יכולה לקחת בעלות על עזה .
בגלל כל האום והזה....
הם יביאו אותה לרשות הפלסטינית או משהו :(
משהו כזה, תהיה לחימה בגבול הצפון, כשכוחות של חיזבאללה ינסו לחצות את הגבול ולכבוש ישובים יהודיים לפי התוכנית שלהם.
אם יהיה להם מזל הם יכבשו כמה ישובים לזמן קצר, ואז צה"ל יכסח אותם ויתקדם בלבנון וסוריה.
מקווה שכן, אל תשכחי שחיזבאללה יותר חזק כי הם לא אירגון הם צבא שלם... אז יכול להיות שהיה לצבא שלנו קצת מגבלות מה לעשות שם וזה היה שונה ממה שאנחנו עושים בעזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת למה הם יכולים אני גרה בצפון אבל מה אם הם יכבשו ישובים עד לאיפה הם יצליחו להגיע? כי אני קרובה לגבול מפחיד
אנונימית
^אף אחד לא יוכל לספק לך הבטחה כלשהי, אבל צה"ל הרבה יותר חזק מהם וכנראה לא יותר מכמה עשרות קילומטרים לתוך שטח ישראל במקרה הטוב (בשבילם).