6 תשובות
טיפה,אבל מזה משנה עברת וזהו
קצת אבל הכל טוב עברת את אחרי זה לא משנה יותר מה המורה עושה או אומר
האמת שקצת מוזר
אולי היה עסוק או משהו וישלח בהמשך
בכל אופן מברוק ובשעה טובה
קצת מוזר
אבל העיקר עברת
מזל טוב
קצת
אנונימית
תשכחי ממנו. סיימת עם השלב הזה בחיים (בתקווה שלא ישללו לך את הרישיון ויאלצו אותך להוציא מחדש..).
באותו הנושא: