8 תשובות
כי שנתיים בגיל של ילדה בת13 זה הרבה יותר מאשר שנתיים של גבר בן 40
בגלל שזה גיל ההתבגרות
וכל שנה עוברים הרבה יותר שינויים מאשר בגיל 30, אז שנתיים יכול להיות פער גדול בגיל כזה
וכל שנה עוברים הרבה יותר שינויים מאשר בגיל 30, אז שנתיים יכול להיות פער גדול בגיל כזה
ביני לבין חבר שלי יש 6 וחצי שנים :)
כי בת 13 נגיד לא נמצאת באותו מקום שבן 15 נמצא בו כמ6 שאמרו לפני זה הכל עניין של בגרות
כי כל גיל מתחת לגיל 18/19 אלה שנים של התפתחות והתבגרות ושלב אחר בחיים, חטיבה/תיכון/צבא
ו22 ו24+ שתיהם באותו המקום בחיים
ו22 ו24+ שתיהם באותו המקום בחיים
אנונימית
אחרי גיל 18 בערך זה לא באמת משנה כי זה בערך אותה רמה של בגרות
כי שקטנים כל שנה יש שינוי דרסטי וילדה בת 13 לא תרצה אותם דברים שילד בן 15 ירצה
הבדל של בגרות
באותו הנושא: