10 תשובות
כן
זה יכול להיות גם אכילה ריגשית
נורמלי לגמרי
למה שזה לא יהיה נורמאלי? אז אכלת חטיך מה קרה
תאמיני לי את לא תעלי 8 קילו בגלל איזה ציפס או ביסלי, הכל בסדר
תאמיני לי את לא תעלי 8 קילו בגלל איזה ציפס או ביסלי, הכל בסדר
כמובן גם אני ככה
אכילה רגשית. אכלת מהבאסה ולא אכלת כי רצית
חולת נפש
כן
אני כל יום כל היום
כן אכילה רגשית
באותו הנושא: