12 תשובות
שן הכי פנימית בצד שמאל
השן הכי פנימית בצד ימין למעלה
השן הכי פנימית צד שמאל למטה
נראלי הטוחנות
מהשיניים הקדמיות למעלה ככה השיננית שלי אמרה לי לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
^^ ככה צריך לעשות?
אנונימית
כנראה..
אנונימית
נכון, כך באמת צריך לעשות
אני כל הזמן נזכרת בזה רק אחרי שאני מסיימת לצחצח.
שואל השאלה:
ואז לאיזה צד עוברים
אנונימית
הכי שמאל למטה
ממה שיוצא
שואל השאלה:
גם אני שמאל למטה
אנונימית