50 תשובות
שואל השאלה:
בוגדים צריך להוציא להורג. כלומר המדינה צריכה להוציא בוגים מובהקים להורג
אנונימי
שואל השאלה:
זה שלא עושים את זה זה יתנקם בנו
אנונימי
^^^^בשביל זה תצטרך להוכיח שמישהו הוא בוגד.
אני חושב שאפשר להבין שאדם ברמתו של אהוד ברק הוא אולי הרבה דברים, אבל בוגד זה לא אחד מהם.
וואו מישהו ממש שונא את אהוד ברק
שואל השאלה:
הוא הבוגד הכי מובהק במדינה.....
אנונימי
^תוכיח את זה, בבקשה.
שואל השאלה:
אני לא בהכרח שונא אבל בטוח רואה את הסכנה
אנונימי
שואל השאלה:
תברר עם אנשים שיוכלו לתת לך תשובה קולעת..... אני התרשמתי שהוא מספר אחת בבגידה בעם ישראל
אנונימי
נכון כי אהוד ברק הרבה יותר מסוכן מנערי גבעות נגיד
שואל השאלה:
מה שלא נעים איתך זה שאתה מבקש תשובות אבל ספק אם הלכת למתווכחים הכי טובים של הימין על מנת שיתנו לך תשובות ולא תהיה חסר תשובות
אנונימי
^^^התרשמת זה דבר אחד.
מפה ועד לטעון שהוא בוגד מובהק בלי לספק שום הוכחה זה קריאה לרצח ישיר באדם ודמות ציבורית ישראלית.

^אני לא צריך ללכת אל אף אחד, כי אף אחד מהם לא טוען שצריך להרוג ראש ממשלה ורמטכל לשעבר.
איזה שטויות אתה מדבר
שואל השאלה:
הכל התרשמות

אתה צריך ועוד איך

אחרת אתה סתם הרסני אבל יש לך השפעה מאוד רעה על הנוער הלא מיודע של סטיפס
אנונימי
^אני צריך לעשות משהו כי להוכיח טענה שלך?
לא ולא אדוני.
הוכחת הטענה היא על האדם שקובע אותה, לא על האדם שמנסה להפריך אותה.
אתה טוען משהו, לך תוכיח אותו.
שואל השאלה:
אתה צריך וחייב להתעמת עם אנשים שיודעים לפרט דברים יותר טוב ממני

ותפסיק עם הקישקושים השמאלניים הנחותים האלו. זה לא תורם לאף אחד
אנונימי
שואל השאלה:
אתה אפילו לא חייב ללכת לאנשים ימנים. אתה יכול להקשיב לרדיו ימני או טלויזיה ימנית בשביל לגלות דברים.

יש גם אתר שנקרא 'מידה'. לא יודע אם אתה מכיר אותו....
אנונימי
קשקושים שמאלניים נחותים אני מתה
אחי תנשום תשתה מים
ולא, אם אתה בא וטוען טענה, תביא נימוקים, הסברים, לא יודעת מה, אחרת הדעה שלך לא שווה כלום
כי מה שאתה עושה פה זה יותר מתקרב להסתה לרצח על איזשהו טיעון מטורלל וריק מתוכן ש"אהוד ברק בוגד"
איך בגד, מה עשה, מתי, איפה
שואל השאלה:
חוסר תועלת חוזרת אחרי מה שהשני אמר.. כמה בוגר ותורם מצידה
אנונימי
^^^^למה בדיוק אני צריך ללכת להוכיח את הטענה שלך?
אני רציני.
אם אני אטען שכדור הארץ הוא שטוח, אתה תצא לחפש אתרי מידע של שטוחיסטים כדי להוכיח שאני טועה?
לא. כי זה לא עובד ככה.
אם אני הייתי שולח לך מידע ספציפי, שמוכיח את זה, אז היית מוזמן לקרוא אותו.
אבל אתה לא היית צריך לחפש אותו בעצמך, כי חובת ההוכחה היא לא עלייך, היא עליי.

זה אותו הסיפור עם הטענה שלך.
אם תשלח לי מקור מידע, אני אקרא/אשמע/אדבר איתו, ואשפוט לפי המקור ומה שהוא אומר.
אבל כשאתה אפילו לא נותן מקור ומבקש ממני לחפש בשבילך מקור?
זה לא איך שהמשחק הזה עובד.
שואל השאלה:
וזה מאוד מצמצם את בני השיח שלך. ולא לשוחח מביא לחורבן
אנונימי
איך בדיוק הדרישה לנימוק או הוכחה מצמצמת את בני השיח?
אם כבר, אין מה לשוחח עם מישהו שלא מוכן לעשות את זה
כי אנשים מכירים את ההישגים שלו.
האיש היה רמטכל מצטיין.
היה מפקד סיירת מטכל מהטובים שאי פעם היו.
נחשב לגאון על בכל תחום שלא קשור לתקשורת בין אישית.
הדבר האחרון שאפשר לעשות לאדם הזה הוא לא להעריך אותו. אין אופציה שלא לתפוס ממנו.
שואל השאלה:
איך את מעיזרה לקרוא למניפולטיבי הלא חכם הזה אינטליגנט......

ואם אני זורם איתך אז גם דיקטטורים רבים היו "אינטלגינטים"
אנונימי
^^אני דווקא משוחח עם הרבה מאוד אנשים.
בהרבה מאוד תחומים.
הרבה מהם טובים מאוד בויכוחים, דעתניים מאוד.
אף אחד מהם לא טען שפני עד היום שאהוד ברק הוא בוגד.
למעשה אתה היחיד שעשה את זה.
ועל כן אני מבקש ממך לנמק לי למה אתה חושב ככה.
כי אני לא מכיר אופציות אחרות
הוא הביבי של השמאל, וגם לנו יש ביביסטים לצערי
שואל השאלה:
לפי איך שאתה מדבר אתה לא משוחח עם אנשים ימניים דעתניים וחזקים.....

ואני יכול לטעון איזו טענה שיש לי בלי להוכיח ולהיות מאוד אהוד
אנונימי
^^^^ועל כן אני מבקש ממך להציג אותם אליי.
תציג לי אדם שטוען שאהוד ברק בוגד ותציג לי את הנימוקים שלו.

אין ספק שאפשר לטעון דברים ולהיות מאוד אהודים, זה הבסיס של פוליטיקה מודרנית, להבטיח דברים שאי אפשר לקיים ואז להאשים את הצד השני שהם לא קרו ולהשיג מזה קולות.
אבל זו לא שיטה טובה לדיון. בטח שלא דיון פוליטי.
כי המטרה היא לא להיות אהודים, היא להוכיח טענות ולשכנע.
שואל השאלה:
שלא תעזי לקרוא לעוכר ישראל הזה ביבי
אנונימי
אני מתה
שואל השאלה:
תמיד היית כזאת.
אנונימי
^^זה לא אשמתך.
אבל זו כן אשמתך לטעון שיש מקום כזה ולא לספק אותו.

^אין צורך שתספק לי מקום לשאול שאלות, כי אני לא שואל אחת.
אני מבקש הוכחות לטענה שלך, לא שואל שאלות חדשות.
אם אין לך יכולת להוכיח את הטענה שלך, או אפילו להציג טיעונים שמחזקים אותה, כנראה שהיא שקרית.
שואל השאלה:
כי אתה מפחד לגלות את האמת
אנונימי
שואל השאלה:
זה שאין מקומות לשיחה בין ימנים לאחרים ברשת לא אשמתי.

המקומות הקיימים הם רק התלהמות
אנונימי
שואל השאלה:
אתה יודע מה.
אם תרצה אני יכול לתת לך לינק לשאול בו שאלה במקום שהוא יותר סביר לשאילת שאלות ואז אני אנסה לחפש מישהו שייכנס לענות לך..
אנונימי
^איך בדיוק אני מפחד לגלות את האמת?
אם כבר, אתה מפחד לחשוף את העובדה שאין לך מקור.
^אז תוכיח שאני טועה.
תביא לי את ההוכחות לטיעון שלך.
שואל השאלה:
אם אתה לא רוצה לשאול בלינק אתה גם מזמן לברר בטוויטר או במייקי. אבל אתה פשוט עקשן
אנונימי
שואל השאלה:
וזה שאין לך מושג רב זה כבר מציג חלק גדול מהבעיה
אנונימי
שואל השאלה:
במקום לגשר אתה הורס גשרים
אנונימי
^^^אני מברר בטוויטר, זה חלק מהעניין.
איפה יש אדם עם הוכחות שאהוד ברק הוא בוגד?
כי בינתיים אני שומע רק טענות.

^אני לא מי שקראתי לראש ממשלה ורמטכל לשעבר בוגד...
שואל השאלה:
אם תמשיך להישאר במקומך כמו רבים אתם תביאו עלינו אסון.
הצעתי לך. לא הקשבת. תודה שאתה הורס את העולם
אנונימי
שואל השאלה:
כי הצעתי לך שאשתדל להביא לך עונים ואמרת שלא תשאל במקום אחר. פחדנות זה רע
אנונימי
שואל השאלה:
הסברתי לך כבר
אנונימי
^לא, האמת שלא הסברת.
הדבר היחיד שאמרת זה "יש לי נימוק, אבל במקום לתת לך אותו אני אתן לך לחפש אותו בשבילי".
זה לא הסבר.
שואל השאלה:
הסברתי שבשביל לקבל תשובות בתקווה צריך לברר במקומות של אנשים שיודעים הרבה מאוד...... אבל אתה לא רוצה. ולכן אתה כזה.....
אנונימי
^זה לא פחדנות, זה אי הבאת תשובה מצידך.
בגדול מה שאתה אומר זה "יש לי טענה, אבל אין לי מושג מה עומד מאחוריה, אז אני אתן לאחרים לעבוד ואנסה אולי לעזור להם להוכיח אותה"
אתה מבין את היחס הזה?
שואל השאלה:
בקיצור. פחדנות זה רע מאוד
אנונימי
^איך בדיוק אני הורס את העולם?
בזה שאני לא קורא לכל מי שאני לא מסכים איתו בוגד מובהק בלי לספק שום הוכחה לנושא?
בזה שאני מבקש ממך הוכחה לטענה שלך, אני בודק את היכולת שלך לספק נימוק, לא את היכולת שלך לטעון טענה, שאותה ברור שיש לך.
שואל השאלה:
אתה טועה
אנונימי
"אתה הורס גשרים"
"אתם תביאו עלינו את האסון"
"תודה שאתה הורס את העולם"
וואו
הדיון הזה זה כמו לדפוק את הראש בקיר, האור דולק אבל אין אף אחד בבית