2 תשובות
כשאת נכנסת לחברים לעט, ליד הכותרת (''חברים לעט'') יש סימן כזה של הגדרות, תחלצי עליו ושם תהיה לך אפשרות לשנות.
כשאת נכנסת לחברים לעט ליד הכותרת 'חברים לעט' יש סימן כזה של הגדרות תלחצי עליו תשני את זה ואז תלחצי על שמור.
באותו הנושא: