6 תשובות
ג'
כי הם קטנים כאלה וחמודים
^אני הייתי ב-ג' בצופים
שואל השאלה:
^ אין סיכוי
נראלי שה' הכי קל כי זה באמצע
הייתי אומרת ו כי הם די בוגרים (אני מדריכת ו בעצמי) אבל הם כל הזמן מתלוננים שעשו להם את הפעולות האלו שנים קודמות
אני הדרכתי ד בנות וזאת הייתה השנה הכי כיפית שלי בצופים