10 תשובות
שהחיילים לא אשמים.
69.
מזעזע. אבל הם לא עשו את זה בכוונה!!
הם היו בשדה הקרב חשבו שהם מהחמאס
זה כואב ועצוב
אבל זה לא היה בכוונה
החמאס השתמש בחטופים כמטרה..
החיילים ועוד איך אשמים, הם הניפו דגל לבן, אחד מהם אמר הצילו, הורידו חולצה, לא היה שום סיבה שיפתחו באש. מתערב גם שזה אותם חברים של בן גביר, הוראות פתיחה באש זה לא המלצה
תתבייש לך!^
יש לך משהו שסותר את מה שכתבתי?
מאיפה אתה יודע מה היה שם?היית שם?
אני כן יכול, בשביל זה נועדו הוראות פתיחה באש, אם וזה נושא אחר, החיילים באמת מפחדים שם, אולי חיל האוויר וחיל הים וכו לא עשו מספיק, אבל גם אם אנחנו פה וקל להגיד את זה פה עם המרק במיטה עם השמיכה, אתה באמת צודק, גם חיילים הם בני אדם והם עושים טעויות אבל על טעויות צריך לעמוד למשפט במיוחד כשזה עולה בחיים. דבר שני, הם היו לא חמושים שהתקרבו אליהם, לא היה שום מארב, ולא היה שום סיבה לפתוח באש. שאלת מה הקשר בן גביר? הוא זה שרצה לשנות את הוראות פתיחה באש, הוא זה שנירמל ירי בלא חמושים, ונתן גב לאלאור עזריה שעבר על הוראות פתיחה באש.
אתה לא יכול לשפוט חיילים שנמצאים בסכנת חיים כבר למעלה מחודשיים לא משנה מה.

דבר שני, חמאס מנסה בהרבה דרכים להוביל את החיילים למערבים, למשל התפרסם שחמאס מילכד בובות של ילדים, ושם רמקול עם בכי של תינוק.
בנוסף גם התפרסם שחמאס כבר עשה משחקים של לקרוא לחיילים בעברית.

אנחנו לא היינו שם, ולא יכולים לדעת מה היה או מה לא היה, החיילים מפחדים על החיים שלהם ובטח לא רוצה להרוג חטופים שלנו

לסיום, מה הקשר לבן גביר?