9 תשובות
קל שהאופציה השניה
נראה סבבה ומצחיק ממש
סבבה שמצחיק ממש
אבל שלא יהיה סטלן עכשיו מישהו איכותי פשוט עם הומור טוב
מצחיק הכי כיף
השני
חוש הומור זה פלוס לא נורמלי
חוש הומור זה הדבר הכי שווה שיש אמאלה מצדי שיהיה גם סביר מינוס העיקר ההומור
אנונימית
זה עניין של טעם
וואלה אותי לא מושך חוש הומור