9 תשובות
הפרופיל שלך 97 ויש לך סעיף של משקל? מי אמר לך להעלות את המשקל?
פחלץ חח אה ו תאוכלי יותר פשוט
תלכי לדיאטנית שתעזור לך לבנות תפריט שיעזור לך לעלות במשקל
שואל השאלה:
בכל זאת נתנו לי פרופיל 97 בצו הראשון שנה שעברה למרות שהייתי 49
והיום פניתי למיטב באתר מתגייסים לבקש מיון לוחמות כי אני רוצה תפקידים קרביים והיא אמרה לי שרק בגלל המשקל הם לא יכולים לתת לי כרגע להיות בקרבי ושאני חייבת להעלות משקל וללכת לרופאת משפחה להוציא אישור שעברתי את ה 50 ק"ג אם אני רוצה לקבל קרבי
בכל זאת נתנו לי פרופיל 97 בצו הראשון שנה שעברה למרות שהייתי 49
והיום פניתי למיטב באתר מתגייסים לבקש מיון לוחמות כי אני רוצה תפקידים קרביים והיא אמרה לי שרק בגלל המשקל הם לא יכולים לתת לי כרגע להיות בקרבי ושאני חייבת להעלות משקל וללכת לרופאת משפחה להוציא אישור שעברתי את ה 50 ק"ג אם אני רוצה לקבל קרבי
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת מנסה לאכול יותר וכאילו אני מעלה ואז שוב מורידה ואני תמיד בסביבות השעה 48, 49
אני באמת מנסה לאכול יותר וכאילו אני מעלה ואז שוב מורידה ואני תמיד בסביבות השעה 48, 49
אנונימית
הבנתי.
קודם כל, תדעי שאני מבינה אותך. אני גם מאוד חדורת מטרה על קרבי וגם אני צריכה להעלות במשקל. אני פרופיל 45, תביני כמה התת משקל שלי חמור וכמה אני צריכה להעלות. הדבר הכי טוב שאני יכולה להמליץ לך לעשות- ללכת לתזונאית שתיתן לך תפריט מסודר. גם אם את חושבת שאת אוכלת המון,התפריט יעשה לך סדר ויעזור לך לדעת בדיוק מה את צריכה בשביל לראות שיפור. גם אני כמוך, אוכלת המון ובקושי עולה במשקל אבל את צריכה להבין שזה תהליך שלוקח המון זמן ופשוט צריך להתמיד בו ולא לוותר עם כמה שזה מרגיש לא אפשרי. יש לך רק 3 קילו לעלות, זה לגמרי אפשרי ואני מאמינה בך שאת מסוגלת לעשות את זה.
אל תישברי במהלך הדרך ותילחמי על זה ופשוט תשימי לעצמך את המטרה מול העיניים ואל תשכחי אותה וזה יקרה
קודם כל, תדעי שאני מבינה אותך. אני גם מאוד חדורת מטרה על קרבי וגם אני צריכה להעלות במשקל. אני פרופיל 45, תביני כמה התת משקל שלי חמור וכמה אני צריכה להעלות. הדבר הכי טוב שאני יכולה להמליץ לך לעשות- ללכת לתזונאית שתיתן לך תפריט מסודר. גם אם את חושבת שאת אוכלת המון,התפריט יעשה לך סדר ויעזור לך לדעת בדיוק מה את צריכה בשביל לראות שיפור. גם אני כמוך, אוכלת המון ובקושי עולה במשקל אבל את צריכה להבין שזה תהליך שלוקח המון זמן ופשוט צריך להתמיד בו ולא לוותר עם כמה שזה מרגיש לא אפשרי. יש לך רק 3 קילו לעלות, זה לגמרי אפשרי ואני מאמינה בך שאת מסוגלת לעשות את זה.
אל תישברי במהלך הדרך ותילחמי על זה ופשוט תשימי לעצמך את המטרה מול העיניים ואל תשכחי אותה וזה יקרה
שואל השאלה:
וואי תודה ענקית!!!!
וואי תודה ענקית!!!!
אנונימית
ברור, באמת באהבה
אם את צריכה עוד משהו את מוזמנת לפנות אליי בפרטי לכל דבר.
אם את צריכה עוד משהו את מוזמנת לפנות אליי בפרטי לכל דבר.
שואל השאלה:
סבבה תודה❤❤❤
סבבה תודה❤❤❤
אנונימית
באותו הנושא: