4 תשובות
כשסיימתי מלווה
אני לא מבינה למה ככ לחוץ לאנשים להצהיר לפני, זה נטו כדי לקבל את הרשיון פיזית.
אני לא מבינה למה ככ לחוץ לאנשים להצהיר לפני, זה נטו כדי לקבל את הרשיון פיזית.
שבועיים לפני בערך
שבועיים לפני הסיום
עדיף חודש לפני כדי לקבל את הרישיון מתי שבאמת נגמר לך
באותו הנושא: