13 תשובות
שואל השאלה:
גבר.. חבר שלי..
אנונימי
שעון יד.
האמ.. דיסק של להקה שהוא אוהב, שוקולדים, מכתב מהלב..
שואל השאלה:
יש עוד רעיונות?. ותודה חח:)
אנונימית
לבחור או בחורה?
למי? גבר או אישה?
שואל השאלה:
זה התייעצות אני לא יכולה לשלוח, אבל תודה רבה עזרת לי מאוד:)
אנונימית
אני דווקא לא הייתי רוצה משהו מיוחד..
זה רק אומר לי כמה אני מזדקן..: (
רק שנה שעברה הייתי 19 צחוקים בלגנים ועכשיו 20 זה אחריות..: (
מה בחרת?
שואל השאלה:
עוד לא בחרתי משהו.. אני בודקת אם יש דברים יותר יצרתיים וזה כי בכל זאת יום הולדת 20..
אנונימית
אפשר גם עט יקר