8 תשובות
מה היא בסדר? תדברי עם ההורים
שואל השאלה:
ההורים לא מתערבים.. היא בכלל בחצי שנות העשרים ואני בת עשרים
אנונימית
מה זה השטויות האלה? באמת שאין לי מה לומר
שואל השאלה:
אז פשוט לא לרדת איתו ושישתין ויחרבן? אני באמת גם לא יודעת איך לרדת איתו במצב הזה שהוא זקן וקשה לו לקום לא מצליחה לגרום לו לקום תמיד נעזרתי באמא שלי אבל היא לא ערה בשעות האלה
אנונימית
תני לו לחרבן בבית שהיא תתמודד עם זה לכי לעבודה
שואל השאלה:
הבעיה היא שהיא לא תנקה את זה.. היא תגיד לאמא שלי לנקות וגם הוא בטח ישתין..
היא כנראה נוקמת בי בגלל אתמול וגם היא לא רוצה לקחת כדור שמוריד חום היא לא רוצה לקחת תה עם לימון וגם לא נשוף היא רוצה להיות חולה ולדפוק אותי
אנונימית
תורידי אותו ממש לרחוב שיחרבן ותחזרו
שואל השאלה:
היא גם לא לקחה כדור והיא לא רוצה לקחת היא תהיה חולה מלא ימים בגלל האגואיסטיות שלה אני איחרתי לעבודה שעה
אנונימית