4 תשובות
ברור שיוגורט!
אני הייתי בוחרת יוגורט
הראשון...!
אני לא יודעת מה יותר בריא, אבל ביוגורט יש חיידקים. וחיידים זה מה ששומר שלא יגדלו לנו פטריות על הגוף. אז בלי התחשבות לקלוריות אני מצביעה לטובת היוגורט
אנונימית