12 תשובות
יש אנשים שזה מחמיא להם ויש שלא
שואל השאלה:
כאילו כן זה מחמיא, אבל גם מעצבן על הדרך
אנונימית
גם לי כל הזמן מעירים על הגודל
על כמה שאני קטנה ולא אוכלת ומקל ונראית בת 12 ופה ושם. עם הזמן את תלמדי להתעלם
תתנחמי בזה שבנים אוהבים את זה.
ודבר שני זה לא פיק מי, פיק מי זה שעושים בכח בכוונה למשוך תשומת לב
שואל השאלה:
^אני מפחדת מזה שחושבים שאני ככה בכוונה
אנונימית
אני לא חושב שמישהו חושב שאת ככה בכוונה כי מי שבכוונה רואים שזה בכוונה והם לא באמת קטנים פיזית אלא משחקים אותה.
ודבר שני רק בנות קנאיות באמת יתחילו לחשוב על זה, וחברות אמיתיות לא יקנאו בך
שואל השאלה:
לא כי אם אני אתחיל לתאר לך את מה שאנשים אומרים עליי זה ישמע הכי פיקמי בעולם
אנונימית
שואל השאלה:
בעיקר מעצבן אותי המשקל, אמרו לי כמה פעמים שאני נראת מתחת לחמישים או שאין סיכוי שאני מעל חמישים. אוקיי, הבנתי, אני לא נראת, אבל אני כן
אנונימית
גם לי אומרים את זה כל הזמן ואני מבינה למה זה מעצבן אותך, אני גם פחות אוהבת הערות כאלה כשזה מגיע מאנשים שאני לא מכירה ולא דיברתי איתם אף פעם. אין להם זכות להעיר על איך שאת נראית, אבל תנסי פשוט להעביר את זה. לא לקחת ללב, לא להתייחס, להנהן עם הראש וזהו
לא מוזר
אני יודע שאת לא אז לא אכפת לי מה אומרים את לא פיקמי. זהו אנשים לא יודעים להבדיל בין פיק מי לבין בחורות שבאמת נמוכות וגוף קטן או כאלה שיש להם קול דק. כאילו זה לא פיקמי היא אשכרה נולדה ככה
שואל השאלה:
מה זה קול דק? כאילו גבוה?
אנונימית