6 תשובות
אני לא שמה

(אבל לא בגלל שזה מוגזם, אני פשוט פחות אוהבת)
שואל השאלה:
כאילו אפשר שהן יהיו מסודרות טבעי בלי ג'ל ? הן נורא עבות גם בלי
אנונימית
כן אני שמה
אחכ הגבה לא מסתדרת לי

גל גבות שמים גם כדי שהגבה לא תזוז
^^
כן בטח
תסרקי את הגבות יפה ואז אם את רוצה שיתקבעו לאורך זמן בשביל זה הגל גבות נועד