6 תשובות
אני לא שמה
(אבל לא בגלל שזה מוגזם, אני פשוט פחות אוהבת)
(אבל לא בגלל שזה מוגזם, אני פשוט פחות אוהבת)
שואל השאלה:
כאילו אפשר שהן יהיו מסודרות טבעי בלי ג'ל ? הן נורא עבות גם בלי
כאילו אפשר שהן יהיו מסודרות טבעי בלי ג'ל ? הן נורא עבות גם בלי
אנונימית
כן אני שמה
אחכ הגבה לא מסתדרת לי
גל גבות שמים גם כדי שהגבה לא תזוז
אחכ הגבה לא מסתדרת לי
גל גבות שמים גם כדי שהגבה לא תזוז
^^
כן בטח
תסרקי את הגבות יפה ואז אם את רוצה שיתקבעו לאורך זמן בשביל זה הגל גבות נועד
כן בטח
תסרקי את הגבות יפה ואז אם את רוצה שיתקבעו לאורך זמן בשביל זה הגל גבות נועד
באותו הנושא: