4 תשובות
שמים רק בצדדים למשל שימי במצח למעלה
תראי בטיקטוק מדריכיםם
שואל השאלה:
ואני שמה בכל הפנים כי אם אני נגיד שמה קצת במשהו אז זה מוזר שהשאר קצת לבן
לשים בין הלחיים לקו הלסת ולטשטש