4 תשובות
שמים רק בצדדים למשל שימי במצח למעלה
תראי בטיקטוק מדריכיםם
שואל השאלה:
ואני שמה בכל הפנים כי אם אני נגיד שמה קצת במשהו אז זה מוזר שהשאר קצת לבן
ואני שמה בכל הפנים כי אם אני נגיד שמה קצת במשהו אז זה מוזר שהשאר קצת לבן
לשים בין הלחיים לקו הלסת ולטשטש
באותו הנושא: