6 תשובות
אמאלה אתם לא שפויים
אבל בעיקרון כשאני מדליקה מזגן אני גם מדליקה רק בגלל הרעש.. זה מרדים אותי וזה כיף בכללי
אנונימית
אני ישנה עם מאוורר, אני צריכה תרעש שלו
גם אני מזגן ושמיכה בחורף הכי כיף
שואל השאלה:
אבל מה כיף ברעש של המאוורר או המזגן?
זה מציק רצח
אנונימי