2 תשובות
לא צריך גם אני שאלתי לגבי זה שעברתי
תנהג כמה שאתה רוצה פשוט כמו שאמרו תינהג בלילה בגשם בכל מצב ככה לומדים יותר
לא, אף אחד לא מפקח באמת. פשוט תנהג כמה שאפשר, תלמד, זה לטובתך.