5 תשובות
כן
אה סליחה בראשון
כן ראשון
אבל מאז לא ירדתי הרבה לכביש מהיר
אבל מאז לא ירדתי הרבה לכביש מהיר
אותי רק בשיעור 16
וכבר ידעתי הרבה אז היה מה זה כיף
וכבר ידעתי הרבה אז היה מה זה כיף
לא משיעור 15 ירדתי לכביש מהיר היה 3 שיעורים בכביש מהיר האחרון כמעט עשיתי תאונה עם משאית לחחח
באותו הנושא: