4 תשובות
גם אני הייתי ככה
ברגע שמבינים שלאף אחד, אבל לאף אחד לא אכפת ממך וממה שאת מעלה, זה נהיה שטויות
כן רק אותך
אין ממה לפחד
יש הרבה כמוך