4 תשובות
גם אני הייתי ככה
ברגע שמבינים שלאף אחד, אבל לאף אחד לא אכפת ממך וממה שאת מעלה, זה נהיה שטויות
ברגע שמבינים שלאף אחד, אבל לאף אחד לא אכפת ממך וממה שאת מעלה, זה נהיה שטויות
כן רק אותך
אין ממה לפחד
אין ממה לפחד
יש הרבה כמוך
באותו הנושא: