12 תשובות
מה הבעיה בזה
אנונימי
תכתבי: קצת אסקפיזם
סתם זה מעצבן שכל דבר המילה אסקפיזם
קצת חזרה לשגרה❤
קצת ממש שעבר בזמן האחרון❤
הלב שבור והחיים ממשיכים❤
זה הכל שאריות של החיים❤
לאסוף את השברים❤
עד הנצח לא מפחד
"הלב שלי נחצה לשתיים"
שואל השאלה:
הלב שלי נחצה לשתיים אבל זה תמונות שלי מחייכת עם חברים?
תכתבי בגודל מנקד ונקדים את המשפט ושימי בציטוט ואת יכולה לכתוב ישי ריבו כדי שידעו ממי הציטוט
יש לי עוד רעיון דקה
את יכולה לכתוב להיות בשמחה צמיד לב שבור
שואל השאלה:
אחרי הרבה זמן שלא זה נורא ממש
תכתבי נגיד: אחרי הרבה זמן שלא...
אנונימי
באותו הנושא: