9 תשובות
שואל השאלה:
אני לא משתמש בספוטיפיי. זה המוני מדי
אני לא משתמש בספוטיפיי. זה המוני מדי
אנונימי
יוצא לי לשמוע מפעם לפעם
אני אוהבת את דמיטרי שוסטקוביץ' ואנטונין דבוז'אק
אני אוהבת את דמיטרי שוסטקוביץ' ואנטונין דבוז'אק
שואל השאלה:
יוטיוב
המוני = כולם כמעט משתמשים והורסים את העולם כי הם מעצימים חברות ענק אכזריות
יוטיוב
המוני = כולם כמעט משתמשים והורסים את העולם כי הם מעצימים חברות ענק אכזריות
אנונימי
שואל השאלה:
מאז שtidal ו deezer נקטו עמדה פוליטית נטשתי גם אותם
מאז שtidal ו deezer נקטו עמדה פוליטית נטשתי גם אותם
אנונימי
שואל השאלה:
נחמד. אני בדרך כלל מקשיב מקבצים מהטלפון או בכאן קול המוסיקה..
למרות שאני מתעב את 'כאן' תיעוב ענקי על מה שהם מעוללים ליהודים ולעולם
אני אוהב דבררים מיוחדים
אבל במוזיקה כזאת לא נורא גם לשמוע שוב דברים
נחמד. אני בדרך כלל מקשיב מקבצים מהטלפון או בכאן קול המוסיקה..
למרות שאני מתעב את 'כאן' תיעוב ענקי על מה שהם מעוללים ליהודים ולעולם
אני אוהב דבררים מיוחדים
אבל במוזיקה כזאת לא נורא גם לשמוע שוב דברים
אנונימי
שואל השאלה:
יש גם פודכאסט מוזיקה קלסית למעניינים
classical music discoveries
אני מקשיב לו עם אנטנהפוד
יש גם פודכאסט מוזיקה קלסית למעניינים
classical music discoveries
אני מקשיב לו עם אנטנהפוד
אנונימי
אוי מה ספוטיפי יעשה בלעדיך הוא יקרוס
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל אנשים לא חכמים או ישגשג
נחשי אם את כלולה בהם
בגלל אנשים לא חכמים או ישגשג
נחשי אם את כלולה בהם
אנונימי
אני אוהבת (כמעט) את כל היצירות של שופן, בעיקר נוקטורנים ואטיודים
וגם אטיודים של ליסט
ואת המוכרים של ראוול
אני שומעת עוד מלא אבל אלו האהובים עליי
וגם אטיודים של ליסט
ואת המוכרים של ראוול
אני שומעת עוד מלא אבל אלו האהובים עליי
באותו הנושא: